Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Eurointelligence: «Τι στο καλό κάνει ο Τσίπρας;»

Με τίτλο «Τι στο καλό κάνει ο Τσίπρας;» η ιστοσελίδα Eurointelligence αναφέρεται στην διεκδίκηση των Γερμανικών αποζημιώσεων, τονίζοντας πως η ελληνική κυβέρνηση είτε έχει υπολογίσει τα πάντα πριν προχωρήσει σε αυτή την κίνηση, είτε είναι «απίστευτα χαζή».
«Ο Αλέξης Τσίπρας τάχθηκε υπέρ των διεκδικήσεων στην ομιλία του στο ελληνικό Κοινοβούλιο» τονίζεται αρχικά, ενώ στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο άρθρο της Καθημερινής και την «απειλή» του υπουργού Δικαιοσύνης ο οποίος τόνισε πως πρέπει να διεκδικηθούν οι αποζημιώσεις για τις οικογένειες που υπέστησαν τις θηριωδίες των ναζί.
«Αυτή η προβοκατόρικη ρητορική υποδηλώνει δύο πράγματα», τονίζεται στη συνέχεια. Είτε η κυβέρνηση βρίσκεται ακόμα στην
προεκλογική περίοδο και είναι έτοιμη να δεχθεί τις συνέπειες της πολιτικής της, όποιες και να είναι αυτές, είτε θεωρούν δεδομένη την στήριξη των Γερμανών.
Στο δημοσίευμα γίνεται λόγος για την επίσκεψη της τρόικας και πιο συγκεκριμένα για το πότε και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί αυτό να συμβεί. Μάλιστα γίνεται αναφορά στις δηλώσεις Βαρουφάκη πως «τα μέλη της τρόικας μπορούν να έρχονται στην χώρα μας ξεχωριστά. Θα έχουν πρόσβαση στα στοιχεία που χρειάζονται, όμως οι τρεις εκπρόσωποι μαζί δεν είναι ευπρόσδεκτοι».
Το δημοσίευμα κάνει αναφορά στη διαμάχη που είχαν οι κ.κ. Σόιμπλε και Βαρουφάκης στο Eurogroup της Δευτέρας, τονίζει πως ο αποπληθωρισμός στην χώρα μας έπεσε στο 2.25 τον Φλεβάρη, έναντι του 2.8% που ήταν η τιμή του Ιανουαρίου.
Καταλήγοντας, το Μέσο παραθέτει την δική του θέση για το θέμα της Ελλάδας και την στάση της Γερμανίας:
«Η δική μας ερμηνεία για την Γερμανική στάση είναι πως η στήριξη δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Πιο συγκεκριμένα, η Γερμανία δεν θα επιτρέψει στον εαυτό της να τεθεί υπό την πίεση -για παράδειγμα- από μια ημερομηνία πληρωμής της Ελλάδας. Ο Τσίπρας ξεκάθαρα «παίζει» μπροστά στο κοινό του, όμως τέτοιου είδους διπλωματία δεν μπορεί να έχει ευτυχή κατάληξη. Κάποιος θα χάσει από την αντιπαράθεση Τσίπρα – Γερμανίας και το πιο σημαντικό είναι πως κάποιος θα φαίνεται ως χαμένος. Αυτός μάλλον θα είναι η Ελλάδα, εκτός κι αν όλο αυτότ το σκηνικό είναι «στημένο» προκειμένου η Ευρωζώνη να οδηγήσει την Ελλάδα σε ένα Grexit- ενδεχόμενο κατά το οποίο η Αθήνα θα χρειαστεί ένα plan το οποίο δε δείχνει πως διαθέτει ακόμα.
Καθημερινή

1 σχόλιο:

  1. Οταν εξελέγη ο κ. Παυλόπουλος στην Προεδρία της Δημοκρατίας, κατόπιν προτάσεως του Συριζα,σας είχα επισημάνει ότι δεν ήταν τυχαία η προταση!!!
    Λοιπόν,ο κ.Παυλόπουλος σε επίσημη μελέτη,που έχει κάνει για τις διεκδικούμενες αποζημιώσεις και μάλιστα έχει δημοσιευθεί, τοποθετείται υπέρ των διεκδική σέων τους,ως εξής!!!
    Πιστεύει ως νομικός,ότι οι αποζημιώσεις των ιδιωτών,που διεκδικούνται με βάση την αδικοπρακτική ευθύνη(δηλαδή την ευθύνη που προκύπτει από αδικήματα του ποινικού δικαίου π.χ. καταβολές αποζημιώσεων λόγω ψυχικής οδύνης των μελών της οικογένειας,που απώλεσαν τους αδικοσκοτωμένους τους από τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής ή άλλες άδικες πράξεις των Γερμανών)είναι αδύνατον να ευδοκιμήσουν, γιατί έχουν παραγραφεί,όπως ήδη έχουν αποφανθεί τα ανώτατα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια,κι αυτό γιατί βασίζονται στην αδικοπρακτική ευθύνη.
    ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΑΣΙΜΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΥΣΤΑΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ οι αποζημιώσεις, που μπορεί να ζητήσει αυτοτελώς το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ με ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΧΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ των Γερμανών , δηλαδή οι οφειλές και συναφείς αποζημιώσεις και συνακόλουθες αυτών,εντόκως,π.χ.από το κατοχικό Δάνειο και άλλες σχετικές ζημίες, που υπέστη το κράτος εξ αιτίας τους,με βάσει την ενοχική ευθύνη των δυνάμεων κατοχής προς την Ελλάδα,που δεν έχει παραγραφεί, τις οποίες ήδη έχουν προσδιορίσει οι αρμόδιοι!!!!!!
    ΟΠΟΤΕ ΕΔΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ???
    Γιατί προτάσουν τις αποζημιώσεις των ιδιωτών εκ της αδικοπραξίας, που δεν πρόκειται να έχουν αίσιο τέλος και αποφεύγουν ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΑΙ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ!!! να διεκδικήσει αυτοτελώς το ελληνικό κράτος τις οφειλές των Γερμανών, που μας οφείλονται από το κατοχικό δάνειο και οποιαδήποτε άλλη οφειλή τους εκ της ενοχικής τους ευθύνης,που απ΄ότι διάβασα!! οι οφειλές αυτές ανέρχονται σε πολλά πολλαπλάσια νούμερα σε ΔΙΣ ΕΥΡΩ απ΄αυτά,που είναι το χρέος μας???
    ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΧΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ,ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ή θα προχωρήσουν πάλι με την αιτία της αδικοπρακτικής ευθύνης,που έχει παραγραφεί και έχουν ήδη αποφανθεί επ΄αυτής τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ???
    Υ.Γ.
    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΣΤΑΧΤΗ!!!
    ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ!!!
    Εσείς "ΚΥΒΕΡΝΗΤΑΙ" έχετε το καρπούζι,εσείς και το μαχαίρι!!!
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, κι εμείς που είμαστε ακόμα εδώ και το στηρίζουμε,ΕΜΕΙΣ οι ταπεινοί! ΕΜΕΙΣ οι μικροκαταθέται κύριοι ΚΥΒΕΡΝΗΤΑΙ,που δεν θα θέλετε να μείνετε στην ιστορία "ΩΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΑΙ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ του Παππαδιαμάνη",(που αξίζει να τον ξαναδιαβάσετε)!!!

    "Σκώψ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά