Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Γράμματα αγάπης ζευγαριού στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αποκαλύπτουν το δράμα – «Σε αγαπώ Φρανκ» - «Ο Φρανκ σκοτώθηκε»

Τρία χρόνια μετά τον θάνατο της μητέρας της, η DeRonda Elliott, αποφάσισε να ανοίξει την βαλίτσα που φύλαγε τα γράμματα που είχαν ανταλλάξει με τον πατέρα της κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Μέχρι τότε αρνιόταν να το κάνει. Ήταν η προσωπική ιστορία των γονιών της. Ο πατέρας της Φρανκ σκοτώθηκε στις 6 Ιουνίου του 1944, στην λεγόμενη D-Day και η μητέρα της έκτοτε μιλούσε σπάνια για εκείνον.
Όταν τελικά αποφάσισε να τα διαβάσει, συγκλονίστηκε. Τα γράμματα έλεγαν μια συγκινητική ιστορία ενός ζευγαριού, η ζωή του οποίου καθορίστηκε και καταστράφηκε από τον Πόλεμο.
Η Washington Post δημοσιεύει κάποια από τα γράμματα αυτά.
Ο Frank M. Elliott, 23 ετών, που παράτησε το πανεπιστήμιο για να καταταγεί στο στρατό το 1943, έγραψε στην αγαπημένη του από την Αγγλία. Οι επιστολές του είναι σε
πλάγια γραφή. Η Pauline ή Polly Elliott, 24 ετών, έγραψε από το σπίτι τους στο New Castle, της Πενσυλβάνια. Η κόρη τους, DeRonda ή Dee, ήταν νεογέννητη.
31 ημέρες για την D-Day
6 Μάη, 1944
Πολυαγαπημένη μου,
Όλη μέρα προσπαθώ να καταπολεμήσω αυτό το συναίσθημα που με έχει κυριαρχήσει τον τελευταίο καιρό. Σκέφτομαι συνεχώς το σπίτι και τη λαχτάρα μου για το σπίτι. Όλα τα γράμματά σου για το πόσο όμορφη γίνεται η κόρη μου μέρα με τη μέρα. Η συνειδητοποίηση ότι χάνω όλους αυτούς τους μήνες και τα χρόνια της διαμόρφωσής της, πραγματικά μου σπάει την καρδιά...
Σ 'αγαπώ, Frank
28 ημέρες για την D-Day
9 Μαΐου, 1944
Πολυαγαπημένη,
Η εισβολή, διάβασα, είναι ένα θέμα που συζητείται καθημερινά εκεί και υποθέτω ότι θα είσαι κάπως ανήσυχη. Λοιπόν, γλυκιά μου, μην ανησυχείς, σε παρακαλώ. Είναι πιθανό να πάρω και εγώ μέρος σε αυτή την επίθεση, αλλά όχι περισσότερο πιθανό από το ότι μπορεί κάποια μέρα να πεθάνω. Είναι θέλημα Θεού αγάπη μου, που πρέπει όλοι μας να δεχτούμε. Δεν υποστηρίζω τη «θεωρία του αναπόφευκτου» και έτσι μπορείς να είσαι σίγουρη ότι δεν θα προκαλέσω την τύχη μου. Στο σχολείο είχαμε έναν επιθετικό που έλεγε την φράση «Δεν είναι δικό μου θέλημα Θεέ μου, αλλά δικό Σου» και έτσι είναι γλυκιά μου και έτσι πρέπει πάντα να είναι - πρέπει να εμπιστευόμαστε τον Θεό χωρίς αμφιβολίες. Αλλά αρκετά με τα βαριά πράγματα... το σχολείο τελείωσε.
Τους αγαπώ όλους αλλά την Polly περισσότερο-
Frank
17 ημέρες για την D-Day
20 Μαΐου, 1944
Αγάπη μου,
Ο μπαμπάς έστειλε κάποιον σήμερα για να φτιάξει την αυλή μας και πραγματικά έκανε σούπερ δουλειά - φαίνεται ωραία. Υπάρχουν τόσοι θάμνοι και τόσα πολλά φυτά γύρω-γύρω που ποτέ δεν μπορώ να βρω χρόνο για να την κρατήσω όπως πρέπει. Τώρα είναι υπέροχη. Όλα τα ανοιξιάτικα λουλούδια έχουν αρχίσει να ανθίζουν τώρα και η θέα τους μου αυξάνει την λαχτάρα μου για σένα.... Μερικές φορές μετράω τους μήνες από τότε που έχω να σε δω -και επειδή είναι πάρα πολλοί - σχεδόν 8 - αισθάνομαι πολύ, πολύ άσχημα για τον εαυτό μου.... Πραγματικά αγαπημένε μου, προσπαθώ να μην αισθάνομαι άσχημα για μένα - υπάρχουν πολλοί που είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι εγώ - εσύ είσαι αυτός που περνάς όλες τις δυσκολίες - Έχω την Dee που από μόνη της είναι αρκετή να αντισταθμίσει τα πάντα. Χωρίς αυτήν, δεν ξέρω πώς θα άντεχα αυτόν τον χωρισμό. Ωστόσο συνεχώς, αγάπη μου, έχω πολύ λαχτάρα για σένα. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ, γλυκιέ μου.
Σ 'αγαπώ, Polly
10 ημέρες για τη D-Day
27 Μαΐου, 1944
Γεια σου αγάπη μου,
...αγάπη μου, θα ήθελα να ήμουν εκεί όταν η Dee πάει να δει την πρώτη της ταινία. Πήγαινέ την στο Youngstown, Pittsburgh ή Cleveland σε ένα από αυτά τα θέατρα με τα μεγάλα και εντυπωσιακά λόμπι με τις καραμέλες και τις αφίσες. Πάω στοίχημα ότι θα το λατρέψει. Μην το αναβάλει μέχρι να έρθω στο σπίτι, αλλά πες μου πώς αντέδρασε σε όλη αυτή τη λάμψη του Χόλιγουντ....
Frank
9 ημέρες για τη D-Day
28 Μαΐου 1944
Αγάπη μου,
Εδώ είναι Κυριακή ξανά – βράδυ Κυριακής. Νομίζω ότι είναι η πιο μοναχική στιγμή όλης της εβδομάδας για μένα. Είμαι τόσο στεναχωρημένη που είμαι μόνη μου, Φρανκ αγάπη μου. Ω, δεν είμαι η μόνη και το ξέρω - υπάρχουν εκατομμύρια εκεί έξω ακριβώς σαν κι εμένα, που θέλουν με όλη τη δύναμη της καρδιάς και του μυαλού τους να έρθει η ειρήνη και οι αγαπημένοι τους. - Η Dee κοιμάται αυτό το Κυριακάτικο βράδυ και το ραδιόφωνο παίζει παλιά και όμορφη μουσική - και σκέπτομαι τις Κυριακές που θα έρθουν, όταν θα ακούς αυτή τη μουσική μαζί μου. - Πήγε με τον μπαμπά σε ένα παιχνίδι μπέιζμπολ σήμερα η Dee - ίσως κι αυτή μάθει να της αρέσει το μπέιζμπολ, όπως και στον μπαμπά της - Πάω στοίχημα ότι θα της αρέσει.
Σε λατρεύω, Polly
5 ημέρες για την D-Day
1 Ιουνίου 1944
Πολυαγαπημένη,
...Ελπίζω να μην είναι στρατιωτικό μυστικό, αλλά πρέπει να σου πω ότι είμαστε μακριά από τους μάγειρες μας για αρκετό καιρό. Απλά το αναφέρω για να αναδείξω λίγο το ανθρώπινο στοιχείο. Όπως γνωρίζεις, οι μάγειρες είναι πάντα αυτοί που τους κοροϊδεύουν άσχετα με το τι στολή φοράνε. Λοιπόν τις προάλλες οι δύσμοιροι έφτιαξαν κάτι τεράστια μπισκότα και τα έστειλαν εδώ που έχουμε σταθμεύσει. Τώρα αυτό δεν ήταν πολύ ωραίο από την πλευρά τους μετά από όλα αυτά που έχουν υποστεί στο παρελθόν; Αλλά αγαπώ την Polly τόσο πολύ - Θα ήθελα να φάω τα μπισκότα της -
Σ 'αγαπώ, Frank

1 ημέρα για την D-Day
5 Ιουνίου 1944
Αγάπη μου,
...Έχει ένα υπέροχο καλοκαιρινό βράδυ, αγάπη μου. Κάθομαι στο τραπέζι της κουζίνας (και ούτε που αντιλαμβάνομαι τον θόρυβο του ψυγείου) σε σημείο από όπου απλώς σηκώνοντας το κεφάλι μου και κοιτώντας έξω από το παράθυρο, μπορώ να δω μια πραγματικά ασημένια πανσέληνο. Είναι πολύ όμορφα, αγαπημένε μου- πραγματικά όμορφα και έχει καταφέρει να με κάνει πολύ συναισθηματική. Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα πάθαινα ανοσία στη γοητεία του φεγγαριού – πόσες φορές το έχω κοιτάξει χωρίς εσάς και για να μην τρελαθώ λέω στον εαυτό μου «Είναι όμορφο, ναι - αλλά και τι με αυτό;»... Αλλά αυτό δεν ισχύει, αγάπη μου - το θέαμα αυτού του λαμπερού φεγγαριού εκεί έξω - το φεγγάρι που λάμπει πάνω σου επίσης - με γεμίζει ρομαντισμό – και παρόλο που τώρα είναι απλά ένα όνειρο, είναι μια υπόσχεση για ένα λαμπρό μέλλον με αυτόν που αγαπώ τόσο πολύ. Η παλιοφεγγάρι συνεχίζει να λάμπει για μας, αγάπη μου - και ακόμη και αν τώρα αυξάνει αυτή την αναπόφευκτη μοναξιά, αυξάνει επίσης την εμπιστοσύνη μου στο μέλλον. Ειλικρινά σε αγαπώ...
D-Day
6 Ιουνίου 1944
Ο Frank M. Elliott σκοτώθηκε.
Πηγή: Washington Post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά