Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015
Νέο Μνημόνιο με νέα μέτρα – φοροκαταιγίδα 12 δισ. ευρώ – ΕΝΦΙΑ και το 2016 – Μεγάλες αυξήσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες από τις αλλαγές στον ΦΠΑ
4 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

http://www.matrix24.gr/2015/07/apotoma-evgenis/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ ΟΛΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ!!!!! Ο ΒΕΤΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ???? ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ!!!! Ε ΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν βλεπετε χαχολο συριζαιο χαμογελαστε ειρωνικα αυτο τους σκοτωνει μη κανετε αντιπαραθεση ειναι εντελως αγραμματοι κομματικοι κομισαριοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο χειρότερα θα μπορούσε να τα πάει αυτή η κυβέρνηση? Είναι φοβερό αυτό που γίνεται. Από το mail χαρδούβελη που είχε 1 δις μέτρα πήγαμε στο mail τσίπρα που έχει 12 δις μέτρα. Τα 8 δις δε μας άρεσαν θέλαμε το δημοψήφισμα και τώρα το κοντέρ γράφει 12 και πολύ φοβάμαι ότι ο λογαριασμός θα ανέβει και άλλο. Και μόλις εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα θα ψάχνουμε στα σκουπίδια. Τραγική κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ζωντανά του σύριζα ας αρχίσουν να χορέυουν και να πανηγυρίζουν που το 62% εγινε 40%
Στο σκαμνί και γρήγορα οι ένοχοι φτύστε οπου βρειτε τους ψηφοφόρους τους.