Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Οι χιλιάδες αποχρώσεις του ΟΧΙ

Το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος τελικά αποδείχθηκε μεγάλο όπλο. Για πάσα χρήση. Γιατί η δημαγωγική παραφροσύνη που οδήγησε στο δημοψήφισμα έδωσε την ευκαιρία να υπάρχουν χιλιάδες αποχρώσεις του ΟΧΙ. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις στην ίδια συντροφιά πάνω από δύο που να συμφωνούν για ποιον λόγο ψήφισαν ΟΧΙ. Κάποιοι ψήφισαν επειδή απλώς είναι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ ή της ΧΑ. Αλλοι ψήφισαν το ΟΧΙ επειδή είναι άνεργοι, άλλοι επειδή είναι δημόσιοι υπάλληλοι, άλλοι επειδή είναι επιχειρηματίες. Ψήφισαν οι φτωχοί, ψήφισαν εισοδηματίες και ευκατάστατοι. Ψήφισαν οι νέοι.
Ψήφισαν ευρωπαϊστές και παρακμιακοί σταλινικοί σαν εκείνους που βολεμένοι στις καλοπληρωμένες συστημικές καρεκλίτσες τους, έβριζαν γερμανοτσολιάδες τους υπόλοιπους. Ψήφισαν φανατικοί οπαδοί του ευρώ, αλλά και
θιασώτες της δραχμής και του bticoin. Ψήφισαν οι εξολοθρευτές των Μνημονίων αλλά και εκείνοι που υποστήριζαν τα νέα Μνημόνια που πρότεινε η κυβέρνηση.
Ηταν εκείνοι που τιμωρούσαν για μια ακόμη φορά το παλιό φθαρμένο πολιτικό κατεστημένο (η προηγούμενη φορά ήταν όταν έβαζαν τη ΧΑ στη Βουλή), καταδίκαζαν το πελατειακό σύστημα και την ίδια ώρα αποθέωναν τον Κουρουμπλή και τον Καμμένο, αλλά και όσους νέους στην πολιτική έσπευδαν να διορίσουν όχι μόνο καθαρίστριες, αλλά φίλους, συμβίες, συντρόφους και γνωστούς. Ετσι, με αυτό το ΟΧΙ, που μάταια προσπαθούσαν να το ερμηνεύσουν οι ξένοι, ο κ. Τσίπρας είχε τελικά λυμένα για μία-δύο ημέρες τουλάχιστον τα χέρια του.
Με την ίδια ευκολία με την οποία έστελνε τελεσίγραφα μέχρι την Παρασκευή το βράδυ στους δανειστές, έτσι χθες η κυβέρνηση, μετά τα πρώτα τζαρτζαρίσματα, έτρεχε να προτείνει μίνι Μνημόνιο για ορεκτικό, μέχρι να έρθει η ώρα για το κυρίως πιάτο. Το κανονικό, καθαρόαιμο Μνημόνιο που θα ξεπεράσει και εκείνα του Γιώργου και του Παπαδήμου.
Και μην απορήσετε αν δείτε τον Θάνο Μικρούτσικο να τραγουδά πάλι στο Σύνταγμα. Θα υποδέχονται στην ισοπεδωμένη χώρα τους θριαμβευτές του ΟΧΙ. Με τα δύο νέα Μνημόνια αγκαλιά. Ενα Μικρό και ένα Μεγάλο. Και ό,τι άλλο δεχθεί ο κ. Τσίπρας υπό την πίεση των κλειστών τραπεζών και της επικείμενης τυπικής χρεοκοπίας νομιμοποιημένο θα είναι στην κολυμπήθρα του ΟΧΙ και του 61%. Εξάλλου στο δημοψήφισμα μας ζητήθηκε να στηρίξουμε τον πρωθυπουργό και την περηφάνια. Ερωτηθήκαμε για την πρόταση Γιούνκερ. Οχι για τα νέα Μνημόνια.
Γ.Πετράκης-Έθνος

1 σχόλιο:

  1. Ο λαος αυτος δεν αξίζει να ανήκει στην Ευρωπη. Άξεστος, αμορφοτος, εμπαθής. Δυστυχως και οι νέοι στη πλειοψηφία τους απέδειξαν οτι στερούνται κρίσης και παιδείας. Παρασύρθηκαν απο εγκάθετα κομματόσκυλα της προπαγάνδας και της παραπληροφόρησης. Τη Δευτέρα εντός η εκτός Ευρώπης θα πληρώσουν σκληρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά