Δεν υπάρχει Ευρωπαίος ηγέτης που να εμπιστεύεται τον Έλληνα πρωθυπουργό. Το επιβεβαίωσαν στη σύνοδο, περισσότερο από τα λόγια τους, εκείνα τα ψυχρά βλέμματα αποστροφής όταν έλεγαν το όνομά του.
Το επιβεβαίωσε κι ο ίδιος, απολογούμενος στο ευρωκοινοβούλιο. Δυο φορές χρειάσθηκε να πει και να επιχειρηματολογήσει ότι «παίζει με ανοιχτά χαρτιά», ότι «έσπευσε να ερμηνεύσει ως μη ρήξη το αποτέλεσμα της Κυριακής».
Χειροκροτούσε η Λεπέν, ο Φάραντζ κι ο Παπαδημούλης.
Αυτή δεν είναι Ευρώπη.
Για πέντε μήνες ανέχονται αποσβολωμένοι έναν πλουμιστό τσαλαπετεινό να φτιάχνει ψηφιακή πολιτική με ψέματα και εκκεντρικότητες. Ο Κολ, ο Μιτεράν, η Θάτσερ θα τον είχαν τελειώσει σε μια μέρα. Και θα συνέτιζαν το αφεντικό του. Γιατί ήξεραν πού πάταγαν και
πώς περπατούσαν. Φύλαγαν το πορτοφόλι τους αλλά δεν το 'χαν εικόνισμα. Γι' αυτό μπορούσαν να μιλάνε και κυρίως να ακούγονται.
Συμφωνία θα γίνει. Και συνακόλουθα θα αλλάξει και η πολιτική κατάσταση.
Θα γίνει γιατί δεν μπορεί να μη γίνει. Ο Α. Τσίπρας είναι νέος με οικογένεια και μέλλον.
Θα γίνει γιατί οι Έλληνες είπαν με τον δικό τους τρόπο πόσο ξεχωριστοί και περήφανοι είναι και τώρα μπορούμε να επιστρέψουμε στις δουλειές μας.
Θα γίνει γιατί πολλοί απ’ όσους ψήφισαν ΟΧΙ, κλείνουν δουλειές ή χάνουν δουλειές. Με μόνιμες συνέπειες, κι αυτό δεν ξεχνιέται και δεν κρύβεται.
Θα γίνει γιατί η πρόεδρος Ζωή έχει αφήσει ήσυχο τον Στουρνάρα και ο Λαφαζάνης απλώς μεταφράζει Πούτιν. Γιατί ο υπουργός Κουίκ δεν διανοείται λύση εκτός ευρώ.
Θα γίνει γιατί όλοι τρομάζουν στη Δευτέρα της δραχμής, άρα η συμφωνία είναι έλασσον. Εάν από Δευτέρα δεν έχουμε τράπεζες και Σένγκεν, δεν θα υπάρχει τόπος, με ξερό ή υγρό κλίμα, που να τους χωράει.
Θα γίνει γιατί το παιχνίδι άλλαξε. Δεν μας κάνουν προτάσεις ώστε να τις απορρίπτουμε. Θα κάνουμε εμείς τώρα και αν τις απορρίψουν η αποβολή θα είναι διαρκείας, απ' όλα τα διασχολικά της χώρας.
Θα γίνει γιατί η κολυμβήθρα του ΟΧΙ ξέπλυνε τις προεκλογικές υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ.Τώρα πια κανείς δεν θυμάται Θεσσαλονίκη, νταούλια, σκισίματα, μια μέρα μνημόνιο. Τα σκέπασε όλα το ΟΧΙ και τα ΑΤΜ. Ναι, το πολιτικό κέρδος του ΟΧΙ είναι ότι έσβησε το βάρος των υποσχέσεων του ΣΥΡΙΖΑ. Έλυσε τα χέρια του Τσίπρα, το ΟΧΙ τον οδηγεί στο ΝΑΙ.
Θα γίνει γιατί δεν υπάρχουν Βαρουφάκης και Σαμαράς και πολύς Βενιζέλος. Κι η λίστα θα μεγαλώσει σύντομα με άλλα διαμάντια. Γιατί με αυτή την κυβέρνηση συμφωνία δεν εφαρμόζεται. Ο Στρατούλης, η πρόεδρος Ζωή, είναι τα ακραία παραδείγματα. Ποτάμι και ΠΑΣΟΚ θα συνδράμουν.
Θα γίνει γιατί είμαστε ημιθανείς. Στεγνώσαμε στην οικονομία του πενηντάρικου. Και γονυπετείς. Στον χαρούμενο Αλέξη να μας σώσει. Πολιτικοί αρχηγοί εκλιπαρούν και πολίτες ικετεύουν. Αφού του το ζητάμε δεν έχει κανένα λόγο να το αρνηθεί. Εμείς στα τέσσερα ομόθυμα, αυτός χαμογελαστός μεγάθυμα.
Γ. Αναστασάκος-protagon.gr

ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ...ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν αγαπητοί μου συγχολιαστές ή και όσοι διαβάσετε το άρθρο και το σχόλιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ και ένα χρόνο,πείτε εκ της πείρας μου ή και λοιπών πληροφοριών ,που έφταναν στ΄αυτιά μου! είχα ξαναπεί και το λέω,ότι ναι μέν ο λαός έδωσε μεγάλη πλειοψηφία στο ΣΥΡΙΖΑ,αλλά αυτό ήταν και η θέληση των δανειστών!ΚΑΤΕΥΘΥΝΌΜΕΝΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉ ΤΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ώστε να υπάρξει στην Ελλάδα κυβέρνηση "με αριστερή χροιά",που θα μπορούσαν να την κατευθύνουν,έτσι ώστε αργά ή γρηγορότερα να περάσουν τα ήδη βαρύτερα αντιλαϊκά μέτρα, Χ Ω Ρ Ι Σ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ!!!!!!!!!!!
"π Α ρ Α σ Α ν Τ α Λ ο ς"
καλό κουράγιο ΄Ελληνες συμπατριώτες μου
υ.γ. και μη ξεχνάτε,όπου μπορείτε να βοηθάτε με πνεύμα αλληλεγγύης!