Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Σε πανικό το Μαξίμου: Η Γεροβασίλη απειλεί τώρα το Mega

Πέρασε το Mega για ΕΡΤ.
Eπίθεση στον τηλεοπτικό σταθμό Mega εξαπολύει η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, η οποία κατηγορεί τη διεύθυνση ειδήσεων του καναλιού ότι δεν της έδωσε τη δυνατότητα να απαντήσει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων για τους διαλόγους που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του θέματος Πανούση.
Η κυρία Γεροβασίλη εξαπολύει, δε, απειλές προς το κανάλι, λέγοντας ότι «η συνέχεια σε άλλες αίθουσες όπου τον έλεγχο δεν έχει το Mega, αλλά μόνο εκείνοι που σύμφωνα με τον Νόμο έχουν την εξουσία να αποφασίζουν».
Ολόκληρη η δήλωση της κυβερνητικής εκπροσώπου Όλγας Γεροβασίλη:

«Στη διάρκεια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega παρουσιάστηκαν ως γεγονότα υποτιθέμενοι διάλογοι, τους οποίους σύμφωνα με τον διευθυντή ειδήσεων έδωσε ο κ. Πανούσης.
Το Mega αρνήθηκε να δώσει το λόγο στην κυβερνητική εκπρόσωπο, Όλγα Γεροβασίλη, προκειμένου να παρέμβει στο δελτίο ειδήσεων για να διατυπώσει την άποψη της κυβέρνησης, με την προκλητική απάντηση «γιατί να σας βγάλουμε στο δελτίο, για να βγάλετε λόγο;»
Η συνέχεια σε άλλες αίθουσες όπου τον έλεγχο δεν έχει το Mega, αλλά μόνο εκείνοι που σύμφωνα με τον Νόμο έχουν την εξουσία να αποφασίζουν».
lykavitos.gr

2 σχόλια:

  1. οι μεγαλοι δημοκρατες
    μωρε παλουκι που χρειαζεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ
    ΨΟΦΑΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά