Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Άφεριμ πασά μου


Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως με όσους, και είναι πολλοί, που έσπευσαν με αρνητικά σχόλια να ορμήσουν εναντίον του κυρίου εφοπλιστή και ιδιοκτήτη πολυτελών ξενοδοχείων. Επειδή δημοσίως του ξέφυγαν οι λέξεις «τους έχω χε@@@νους». 

Διαφωνώ και με τον ίδιον. Επειδή κι αυτός έσπευσε να «διορθώσει», να «επανορθώσει» και να τα ρίξει σε κάποιους κακούς δημοσιογράφους. Προφανώς μετά από πιέσεις του κύκλου του με φράσεις του τύπου «τέτοια πράγματα δεν επιτρέπεται να λέγονται δημοσίως», «μη τα βάζεις με την κυβέρνηση την έχουμε ανάγκη» και άλλα τέτοια
Και διαφωνώ επειδή αυτός είναι, αυτά πιστεύει, αυτά στα τραπεζώματα και στις κοινωνικές του συναθροίσεις λέει. Τους έχει όλους «χε@@@νους». Ολες τις κυβερνήσεις, όλων των κομμάτων, όλων των παρατάξεων. Και του ταχαριστερού Τσίπρα, και του ΠΑΣΟΚ της «πέτσινης» αλλαγής. Και του Καραμανλή, όλων. Να μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία
Και τους έχει έτσι επειδή, σου λέει ο κύριος εφοπλιστής και ιδιοκτήτης πολυτελών ξενοδοχείων, πως εγώ κάνω κουμάντο, εγώ έχω το χρήμα, εγώ είμαι επιτυχημένος, εγώ βάζω, εγώ επενδύω, εγώ επομένως είμαι το αφεντικό καθώς και οι όμοιοί μου

Τι είμαστε όλοι εμείς; Οι κοινοί θνητοί. Οι πληβείοι. Οι άσχετοι, οι μέτριοι, οι αόρατοι, οι μακάκες, οι ανόητοι, τα ανθρωπάκια, το τίποτα. Ενώ ο κύριος εφοπλιστής και ιδιοκτήτης πολυτελών ξενοδοχείων είναι ο βασιλεύς, ο αυτοκράτωρ, ο σπουδαίος, ο αθάνατος, ο λεφτάς, ο μέγας και τρανός. Το απόλυτο αφεντικό

Ποια η βαθύτερη επιθυμία του κύριου εφοπλιστή και ιδιοκτήτη πολυτελών ξενοδοχείων; Οι πάντες να υποκλιθούν και να υποταχθούν στις προσταγές του. Ποιες είναι αυτές; Ας πούμε να δημιουργηθεί μια γκρίζα ζώνη, κάτι σαν Off Shore όπου θα επιχειρεί χωρίς να δίνει δεκάρα τσακιστή. Να καταργηθούν η έστω να συρρικνωθούν οι υποχρεώσεις του στα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων. Να μειωθούν οι μισθοί στο επίπεδο των Φιλιππίνων. Να μην πληρώνει μία και πάει λέγοντας

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει πασά μου! Κάπως έτσι. Φυσικά από τον σκεπτικό του έχουν εξαφανιστεί, δια μαγείας, κάποια ασήμαντα πλεονεκτήματα. Όπως λόγου χάριν το γεγονός ότι ο πασάς επωφελείται όλων των δημόσιων, κρατικών υποδομών. Για τις οποίες, ως εφοπλιστής προσφέρει ελάχιστα. Ισως και τίποτα. Ναι σου λέει, αλλά αν φύγω και εγκατασταθώ αλλού, σε κάποιον «παράδεισο» θα κερδίζω περισσότερα. Και γιατί εγώ να βγάζω από την τσέπη μου να πληρώνω όλους αυτούς τους μισθούς; Ελα ντε!

Να είστε σίγουροι ότι σχεδόν όλοι οι τρανοί και οι μεγάλοι περίπου τα ίδια πιστεύουν. Ότι στους κύκλους τους και στις συναθροίσεις τους τα ίδια λένε. Ισως και χειρότερα. Και να είστε σίγουροι ότι όλα αυτά προέρχονται από τις χαοτικές κοινωνικές αποστάσεις ανάμεσα σ αυτούς που έχουν και σ αυτούς που ούτε μοίρα στον ήλιο έχουν

Μην κουράζεστε και μην σχολιάζετε το «χε@@@νους». Ελάτε τώρα. Γνωστά όλα αυτά. Δεν είναι ζήτημα ευπρέπειας και καλών τρόπων. Είναι ζήτημα ουσίας. Οι Οθωμανοί έφυγαν. Ευτυχώς. Οι Οθωμανοί εκδιώχθηκαν. Ευτυχώς. Η Ελλάδα απελευθερώθηκε. Ευτυχώς. Όμως το «αφερίμ πασά μου» έμεινε. Και ως φαίνεται θα μείνει και θα βασιλεύει!

 Δημ. Δανίκας-ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά