Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Και του χρόνου.
















Με μεγαλοπρέπεια και με πλήθος πιστών γιόρτασε και φέτος το ξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον ομώνυμο λόφο.
Τον καθιερωμένο εσπερινό ακολούθησε αρτοκλασία και για πρώτη φορά μετά από χρόνια αναβίωσε το έθιμο του λουκουμιού και του αναψυκτικού προσφορά του πολιτιστικού συλλόγου Πελασγίας.
Και του χρόνου με υγεία.

4 σχόλια:

  1. ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΓΙΟΡΤΗ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ!!!
    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ.
    (ΝΙΚΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ,ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΖΕΣΤΗ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bravo vassilis mas ferneis anamnhseis
    Keep walking
    Nikos apo Toronto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ... ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙΑ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙΑ !
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά