Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σκασμός!

Για την κατοικία λοιπόν. Το τούβλο. Για μια περιουσία που σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος και με τιμές του 2009 κοστολογήθηκε ένα τρισεκαρομμύριο euros. Τόσο αξίζει ολόκληρη η ιδιωτική κατοικία εν Ελλάδι. Τουτέστιν πανευρωπαικό ρεκόρ. Διότι, περίπου, εννιά στους δέκα νοικοκυραίους κατέχουν τουλάχιστον ένα διαμέρισμα. Οι περισσότεροι δύο. Ισως και τρία. Μικρά; Μικρά. Αρκετοί, κυρίως οι παπούδες, οι γιαγιάδες και οι πατεράδες, το απέκτησαν με στερήσεις και θυσίες. Το μικροαστικό όνειρο της μεταπολεμικής Ελλάδας. Μπόλικοι όμως με την φοροδιαφυγή, την παρακράτηση του ΦΠΑ και με το μαύρο χρήμα. Μην κοροιδευόμαστε Ηλεκτρολόγοι. Υδραυλικοί, Μπογιατζήδες. Κομμώτριες. Μηχανικοί. Γιατροί. Δικηγόροι. Ολοι εκείνοι που αγνοούν την ύπαρξη αποδείξεων και εφορίας. Ολοι αυτοί οι λεγόμενοι ελεύθεροι επαγγγελματίες που δηλώνουν εισόδημα μέχρι και δώδεκα χιλιάρικα ετησίως. Που κατακλέβουν το κράτος. Ολοι αυτοί που σε βάρος των υποταγμένων και σκληρά εργαζόμενων μισθοσυντήρητων έχουν αποταμιεύσει ένα σκασμό περιουσία. Παράδειγμα; Προχθές, Κυριακή το μεσημέρι μου τηλεφώνησε φίλος από
cafe στην πλατεία Βαρυπόμπης- το όνομά του στην διάθεση των Αρχών-για να μου καταγγείλει ότι ο ιδιοκτήτης δεν έχει κόψει καμία απόδειξη σε κανένα τραπέζι. Και ήταν πληρέστατος από πελατεία. Και όταν τον ρώτησε «μα γιατί» εκείνος, σαν γνήσιος ελληνάρας απάντησε «επειδή διαφωνώ με τα μέτρα του Βενιζέλου».. Κλέφτης, ρεμπεσκές, κοπρίτης και αντιπατριώτης. Ετσι ακριβώς. Και ταυτοχρόνως βλάκας με πατέντα. Διότι, όπως είπε ο Βενιζέλος-από τις ελάχιστες φορές που συμφωνώ μαζί του-αν η χώρα χρεοκοπήσει τότε η αξία κάθε κατοικίας θα γκρεμιστεί στα τάρταρα. Σήμερα, ας πούμε, αξίζει εκατό χιλιάρικα, αύριο ούτε το μισό. Με απλά λόγια. Οι περισσότεροι, που έγιναν ιδιοκτήτες ληστεύοντας τον κράτος, όχι μόνο δεν δικαιούνται να διαμαρτύρονται αλλά να κάνουν και το σταυρό τους από πάνω. Γιατί το αντίτιμο που καλούνται να πληρώσουν είναι πενταροδεκάρες συγκρινόμενο με την κατά συρροή φοροκλοπή στην οποία επιδόθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Αγαπητοί μου. Και δεν εννοώ τους ρακένδυτους και τους νόμιμους. Πληρώστε και βγάλτε το σκασμό. Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για το σχοινί!
Δ.Δανίκας-ΤΟ ΒΗΜΑ

7 σχόλια:

  1. Πως μερικοί προοδευτικοί μέσα σ΄αυτούς και η πρωθυπουργάρα μας, μεταλλάχθηκαν σε υπερπατριώτες;;;;
    Πως γίνεται να μιλάει για πατρίδα ο μακαρίτης Χριστόδουλος και να είναι φασίστας και μουτζχεντίν και ταλιμπάν, να μιλάει για πατρίδα κάποιος και να είναι ακραίος εθνικιστής;;;;;
    Και φτάσαμε στο σημείο για να εξυπηρετήσουμε της "ταγές" των συμφερόντων των αγορών να έχουν μετατραπεί σε πατριώτες όλο το σκυλολόι του ΔΟΛ και να προβοκάρουν όλους τους Έλληνες όλα τα επαγγέλματα, όλους τους πολίτες της χώρας αυτής!!!!!!
    Που να ήξερες αδικοχαμένε Χριστόδουλε ότι στην εξέδρα της επαναστασεώς σου -στο σήμερα- θα είχες και τον γιωργάκη δίπλα σου!!!
    Μπορεί και σημαιοφόρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν με πειράζει το "κομπλεξικός" αρκεί που μπήκε το πασόκ στον "ίσιο" δρόμο του δεξιού τρίπτυχου Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια, (εγώ σαν κομπλεξικός πίστευα πάντα σ΄αυτά)!!!
    Και υπάρχει και επιχειρηματολογία στο παραπάνω! Για το "πατρίς", σε "Μάρθα Βούρτση" έχει μετατραπεί ο γιωργάκης το είδαμε προσφάτως και στη Θεσσαλονίκη, από πατρίδα σε πατρίδα το "πήγαινε"!!! Στο "θρησκεία", μήτε που τόλμησε να ακουμπήσει την εκκλησία, άσε τα καθημέρινά "έυσημα" του Άνθιμου για τις προσπάθειες του γιωργάκη!!!
    Και για την καημένη την Ελληνική "οικογένεια"; Ε! και εκεί ο γιωργάκης είπε ότι θα φροντίσει να υπάρχει "ένας" εργαζόμενος έστω και των 400€!!!
    Υπάρχει κανείς που να πιστεύει σήμερα ότι στο πασόκ δεν πέρνουν -όχι "ληγμένα", αλλά "μεταλλαγμένα";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αλιεα να σε ρωτησω κατι . σεβαστο το πατρις θρησκεια οικογενεια . αλλα πως αυτα συμβιβαζονται με την εοκ και την παγκοσμιοποιηση που υπερμαχος στην ελλαδα μαζι ειναι η νεα δημοκρατια το πασοκ και ο λαος ; εχεις την αποψη πως η εοκ και η ελευθερη αγορα προστατευει τα ιδανικα αυτα ; εχεις την γνωμη πως απο την μερα που μπηκαμε στην εοκ αυτα τα ιδανικα πανε προς το καλυτερο ; επειδη γνωριζω οτι το κατεχεις το θεμα θελω μια ειλικρινη απαντιση απο σενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε ανώνυμε των 10:05. Αυτό που ζητάς σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση, από που ξεκίνησε, πότε ξεκίνησε και από ποιούς ξεκίνησε η ενοποίηση της Ευρώπης, που έφτασε και που θα καταλήξει.
    Ένα θα σου γράψω, όλη η ιστορία είναι θέμα πολιτικών ηγετών!!! Αυτό που δεν υπάρχει τώρα, ότι θέλεις και όποιον θεσμό θέλεις μπορείς να διαφυλάξεις μέσα στην ΕΕ αρκεί να υπάρχουν πολιτικοί που να θέλουν. Με άλλο μάτι έβλεπε ο Ευρωπαϊστής Κωνσταντίνος Καραμανλής την Ε.Ε. και με άλλο ο φιλοαμερικανός ανδ. παπανδρέου. Ο Κ.Κ. όταν έφερε προς επικύρωση στην βουλή την ενταξιακή συμφωνία, ο παπανδρέου αποχώρησε, στην ψηφοφορία, με όλο το πασόκ του, δηλώνοντας ότι αν κυβερνήσει θα αποχωρίσει από την ΕΟΚ, μετά είδε τα πακέτα χρημάτων να εισρέουν και και την κατάπιε την αποχώριση!!!
    Τι πολιτική να κάνει κάποιος για κάτι που δεν πίστευει;;;
    Η Ε.Ε. ξεκίνησε ως καθαρά οικονομική ένωση και όχι ως ηνωμένες πολιτείες της Ευρώπης, μάλιστα η ιδέα της οικονομικής ενώσεως σύμφωνα με την ιστοριά ήταν κάποιων ευρωπαικών εταιρειών (αυτοκινητοβιομηχανίες κλπ), μετά μπήκαν οι πολιτικοί στο "χορό"! Φτάσαμε στο σήμερα να υπάρχει Ευρωπαϊκή ένωση (ανοιχτά σύνορα), χωρίς να υπάρχει το ζητούμενο εξ αρχής η οικονομική ένωση!
    Καμία παγκοσμιοποίηση και καμία Ε.Ε., δεν σου ζήτησε να απαρνηθείς την θρησκεία, την πατρίδα και την οικογενειά σου, οι κακορίζικοι ψευτοπροοδευτικάνοι κουλτουριάρηδες πολιτικοί του "δήθεν" σοσισλισμού προσπάθησαν να σου μεταδώσουν το κόμπλεξ ότι αυτά που πιστεύεις είναι οπισθοδρομικά, συντηριτισμός, και απωληθωμένα φασιστικά σύνδρομα. Εδώ που φτάσαμε σήμερα, με την βοήθεια των σοσιαλιστών διεθνιστών πιστεύει κανείς ότι φταίει η πατρίδα, η θρησκεία και η πιστη στην οικογένεια;;;; Για να σου γράψω κάτι για την Ελληνική οικογένεια και πόσο ενίσχυσε τον "θεσμό" αυτό ο γιωργάκης μας, εδώ και λίγο καιρό έχουν "αδειάσει" τα γηροκομεία!!! Η οικονομική ανέχεια έκανε του νέους να ξαναπάρουν τους γερόντους συγγενείς και μη, στα σπίτια τους, ο λόγος προφανές οι "συντάξεις" αλλιώς δεν "βγαίνουμε" με τίποτα !!!
    Επειδή παραπάνω σου έγραψα ότι είναι "τεράστια" αυτή η συζήτησεη, σαν κεντρική ιδέα κράτα ότι η "προστασία" των θεσμών είναι θέμα πολιτικών ηγετών αλλά και του λαού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ...ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΝ ΑΛΙΕΑ..ΑΝΑΛΟΓΟ ΝΟΜΠΕΛ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
    Γ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΙΕΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΩ ΠΩΣ Η ΕΟΚ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ! Ο ΣΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΓΙΝΕ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ !ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΟΚ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ "ΑΞΩΝΕΣ" ! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ! ΕΜΕΙΣ ΑΛΙΕΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠ' ΤΟ ΜΗΔΕΝ ...ΔΥΣΤΗΧΩΣ ! ΚΑΙ ....ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ....ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΛΥΚΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑΡΚΗ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΨΑΝ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ! ΘΕΛΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΜΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ . ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΙΣΩΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ! ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΝΟΜΙΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά