Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Όποιος προλάβει

Προσοχή.Ότι απομείνει από την δόση,(η οποία ειρήσθω εν παρόδω),ακόμα σε ρευστό δεν έχει έρθει,πριν από το εφ'άπαξ των Δημοσίων υπαλλήλων θα κατευθυνθεί προς την σύνταξη των άγαμων θυγατέρων.Ένα άλλο υπόλοιπο,ύστερα από πιθανή υποχώρηση των κυβερνώντων θα κατευθυνθεί σε τμήματα των σκληρών ειδικών μισθολογίων και στους ΟΤΑ του Μπαλασόπουλου.Ότι δε απομείνει στο τέλος-τέλος θα καλύψει <<την αποκατάσταση των αδικιών>>,και ο νοών νοείτω!!

Ο Ιδιωτικός τομέας που τού χρωστάει τό κράτος 9 και κάτι πιά δίς ευρώ θά περιμένει,νά εξωφληθεί σέ δόσεις μέχρι τό τέλος του 2013....και θά περιμένει γιά πολύ!! Εχουμε καί λέμε.Από τήν μία τό παλιό πολιτικό πελατειακό σύστημα που καταρρέει καί από τήν άλλη τό νέο πολιτικό πελατειακό σύστημα του Τσίπρα-Καμμένου-Μιχαλολιάκου,πού έρχεται. Καί όλα αυτά μέ τήν άμεση συμμετοχή τής κοινωνίας,που από την μία βρίζει τό παλιό πελατειακό πολιτικό σύστημα καί από την άλλη στηρίζει τίς ελπίδες της στούς νέους πολιτικούς πελάτες.Γιαυτό δέν αλλάζει τίποτα εδώ.Διότι κατά βάση έμαθε 190 χρόνια η κοινωνία νά είναι ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ.Καί είναι πιά δύσκολο νά ξεμάθει.
 http://filikietaireia.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά