Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Έφαγαν μαύρο και οι δύο

ΑΦΗΝΩ την κυβέρνηση στα προβλήματά της και μεταπηδώ τάχιστα στην αξιωματική αντιπολίτευση, η οποία ολοκλήρωσε επιτυχώς το εγχείρημα της μετεξέλιξής της σε ενιαίο κόμμα μετά τη Συνδιάσκεψη του Σαββατοκύριακου. Ο λόγος είναι ότι θέλω να διατυπώσω την έντονη διαμαρτυρία μου για τον πολιτικό ρατσισμό μελών του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία δεν αναγνώρισαν το μέγεθος δύο καταλυτικών παρουσιών  της πολιτικής σκηνής, του ασυναγώνιστου Γιώργου Πάντζα (τζάμπα πήγαν οι ώρες που καθόταν δίπλα στον πρόεδρο του δεκαπενταμελούς Αλέξη) και του ασταθούς Στάθη (Παναγούλη), και τους απέκλεισαν από την νεοεκλεγείσα Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή.
ΘΕΛΩ να ελπίζω ότι στο Συνέδριο, την άνοιξη, αυτή η βαριά αδικία εις βάρος των δύο συγκεκριμένων στελεχών, τα οποία φέρνουν έναν άνεμο ανανέωσης στην πολιτική ζωή της χώρας, θα αρθεί με την εκλογή τους στην Κεντρική Επιτροπή ή όπως αλλιώς την ονομάσουν, τέλος πάντων...
Γ.Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά