Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στο νέο Πνευματικό κέντρο


Ο Πρόεδρος και το εκκλησιαστικό Συμβούλιο της ενορίας Αγ. Αποστόλων Πελασγίας, σας προσκαλούν την προσεχή Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013 στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Η κοπή θα γίνει με το πέρας της θείας λειτουργίας στον νέο κτίριο του Πνευματικού κέντρου που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του ναού .

7 σχόλια:

  1. ΕΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ
    ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΠΙΑΣΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι καταλυεται η συλλογηκοτητα σε καθε τοπο, μαραζονουν τα καφφενεια, και οι συζητησεις για τα κοινα. Παλια εκει λυνοταν ολες οι διαφορες, κανονιζοταν ομαδικες δουλειες, λαμβανοταν πρωτοβουλιες για το καλο του χωριου.

    Ειναι τα πνευματικα κεντρα που λειπουν απο τις Ελληνικες κοινοτητες σημερα;
    Αυτα θα επιλυσουν τα προβληματα της κοινωνιας μας; τι μας διδαξε το Βυζαντιο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΚΡΙΣΗΣ 1500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ;
    ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΜΑΡΑΖΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΊΑ ΤΟΥΣ ..ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ
    ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν νομίζω ότι το Βυζάντιο είναι το καλύτερο παράδειγμα. Ανοιξε λίγο τα βιβλία της Ιστορίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΔΩΡΗΤΡΙΕΣ ,ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΔΗΜΗΤΡΗ , ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΣΤΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πατε να δειτε στα γειτονικα χωρια΅με τετοια κεντρα πως ερημωνουν οι πλατειες και τα καφφενεια, πως χανονται ολα αυτα που χαρακτηριζαν τη ζωη στα χωρια μας σαν την συντροφια, την ομαδηκοτητα, τα γελια, τις συζητησεις και αποφασεις για τα κοινα, χωριανα θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια κηδεια παει κοντα στα 3000Ε
    το καψιμο των νεκρων 500Ε, ενας γαμος θρησκευτικος 4000Ε ο πολιτικος 50Ε.
    Δεν ειπαμε βεβαια να τα καταλησουμε ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά