Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Δεν πά' να 'σαι και παπάς...

Ένας ακόμη βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο της Πρέβεζας Κ. Μπάρκας, κέρδισε τα 15 λεπτά δημοσιότητας που αναλογούν στον καθένα με τη χθεσινή γενναία εμφάνισή του προ των ΜΑΤ στην οδό Σταδίου κατά τη διάρκεια του event «νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ αντιγράφουν το ΠΑΜΕ». Το γεγονός μού θύμισε, με την ευγενική «χορηγία» στη στήλη του αναγνώστη μου κυρίου Βασίλη, το προ ετών περιστατικό στο Στρασβούργο με τον Αλέκο Αλαβάνο, πρόεδρο τότε του συρρικνωμένου Συνασπισμού και ευρωβουλευτή του κόμματος. Εξω από το κτίριο του Ευρωκοινοβουλίου διαδηλώνουν γάλλοι αγρότες και κάποιοι από αυτούς επιχειρούν να εισβάλουν στο κτίριο, με αποτέλεσμα να απωθηθούν βίαια από τα Ceres, τα γαλλικά ΜΑΤ μπροστά στα οποία τα δικά μας είναι παπαδάκια που κρατούν εξαπτέρυγα κατά τη λιτανεία του Αγίου Θωμά, εδώ στη γειτονιά μας.  
Ο πρόεδρος Αλέκος, ακτιβιστής και αριστερός με πατέντα όπως είναι, βάζει τα στήθη του μπροστά, καλή ώρα ο Μπάρκας, αλλά οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν Χριστό. Τον γονατίζουν, του περνούν χειροπέδες και  βουρ στην κλούβα όπου ήδη συνωστίζονται αγρότες, αλλά ουδείς άλλος ευρωβουλευτής, οι οποίοι σου λέει «αφού η Αστυνομία κάνει τη δουλειά της, δεν έχουμε παρά να τη σεβαστούμε».
Οδηγήθηκε και στο τμήμα ο πρόεδρος Αλέκος, παρά το γεγονός ότι φώναζε πως είναι ευρωβουλευτής, κύριε Μπάρκα μου...
Γ.Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

2 σχόλια:

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά