Η τρόικα θεωρεί προϋπόθεση κάτι τέτοιο για την δόση του Μαρτίου και ήδη στην κυβέρνηση άρχισε η διαδικασία υποχώρησης.
Ο αλύγιστος Στουρνάρας, ο ίδιος που βεβαίωνε λίγες μέρες πριν πως δεν θα γίνουν απολύσεις, αδειάζει τον Μανιτάκη –με την υποσημείωση πως η εκταμίευση της δόσης δεν εξαρτάται από το ΥΠΕΘΟ. Εννοώντας ότι ο ίδιος δεν εμπλέκεται και
απαιτείται αναδίπλωση του υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης από την ανένδοτη στάση του.
Για να βοηθηθεί η κατάσταση διακινούνται ήδη από χθες φήμες περί αντικατάστασης του Μανιτάκη. Θα μετακινηθεί σε ένα άλλο Υπουργείο ώστε να μην τον προσβάλλουνε (και τη ΔΗΜ.ΑΡ), θα βάλουνε κάποιον «αναλώσιμο», που θα χρεωθεί την ευθύνη και θα εισπράξει και το πολιτικό κόστος και θα γίνουν όλα σύμφωνα με τις επιταγές των Τροικανών και των εγχώριων εκπροσώπων τους!
Μένει να δούμε πώς ακριβώς θα βαφτίσουν μια τέτοια κυβίστηση τόσο η ΔΗΜ.ΑΡ όσο και ο εκλεκτός της.
Παραμένουν βεβαίως στα αυτιά μας οι δηλώσεις των δύο τουλάχιστων εκ των 3 συγκυβερνητών περί «μη απολύσεων», «μη μέτρων», «μη μειώσεων μισθών και συντάξεων».
Καλά ξεμπερδέματα με τα φούμαρα, τα οποία διακινούσαν με περισσή ευκολία οι ανευθυνοϋπεύθυνοι της τρικομματικής κυβέρνησης.
Τώρα ήρθε η ώρα της εξόφλησης και η τρόικα δεν αστειεύεται.
http://ra64.wordpress.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.