Ιστορική... ατάκα
Η ένταση ξεκίνησε, όταν ο Ν. Μαριάς καταλόγισε στην κυβέρνηση «πολιτική ευθύνη» για τον θάνατο των δύο φοιτητών στη Λάρισα. Αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Γ. Στουρνάρα, ο οποίος κατηγόρησε τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο των Ανεξάρτητων Ελλήνων για
«έξαρση λαϊκισμού», τονίζοντας ότι είναι «ακραίο και επικίνδυνο» να συνδέεται ο τραγικός θάνατος δύο νεαρών από μαγκάλι με το μέτρο εξίσωσης του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης. «Προϋπολογίσαμε 80 εκατ. ευρώ για επίδομα θέρμανσης το 2012 και διατέθηκαν μόλις 6 εκατ. ευρώ. Το ποσό για επίδομα θέρμανσης για το 2013 ανέρχεται σε 213 εκατ. ευρώ. Από το μέτρο είχαμε μείωση κατανάλωσης κατά 63%, όμως τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 80 εκατ. ευρώ», είπε ο υπουργός κατηγορώντας τον Ν. Μαριά ότι λειτουργεί «σαν τους τυχάρπαστους που κυκλοφορούν στα δελτία ειδήσεων και με κατηγορούν». Στο σημείο αυτό ο Ν. Μαριάς κάλεσε τον Γ. Στουρνάρα να αναλάβει τις ευθύνες του και να μη... λαϊκίζει (!), οπότε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Μ. Βορίδης, δεν κρατήθηκε: «Ο κ. Μαριάς», είπε, «κατηγόρησε για λαϊκισμό τον κ. Στουρνάρα, αυτό πρέπει να μείνει στην Ιστορία!».
Έθνος

α...εχει ξεφυγει! πουτ...να εξουσια, τι κολοτουμπες κανουν για το μισθο, τα τυχερα.....συγνωμη...για την ελλαδα ρε γαμωτο1 να μας σωσουν θελουν! ΒΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ, ΟΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΤΕ,ποσο μαλλον να τους εκπροσωπησουν !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά τον ευαίσθητο Κο Μαριά, αυτός ΔΕΝ ΝΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ ΕΜΦΡΑΓΜΑ,ΕΚΑΝΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΦΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΑΝ ΖΕΙ ή αν.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεός να τον έχει καλά τον άνθρωπο. Βρε ΑΝΤΕ στο σπίτι σου κε κολοτούμπα που θα μας το παίξεις και ευαίσθητος.