Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Λουκέτο στην ΕΡΤ

Δραματικές και ραγδαίες εξελίξεις

11 σχόλια:

  1. Η κρατική ραδιοφωνία έκλεισε στην Γερμανική κατοχή,έκλεισε την 21-4-67!
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ.
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστα, που θα διοριζουμε τωρα? μονο στη βουλη? ολες οι ΔΕΚΟ θα πουληθουν, ξεφτιλα. δουλεια για ολους στο ΔΗΜΟΣΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΛΑΟΣ.Α ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟ ΑΣ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ.Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΑΛΛΟΥΣ.ΑΡΚΕΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά πάμε καλα;;;; Το θέμα δεν ειναι ότι έκλεισε η ΕΡΤ, αλλα ο τρόπος που έκλεισε!!!!!! Ο χουντικός και φασιστικός τρόπος!!! Αποφασίζουμε και διατάζουμε!!! Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΣΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ !! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΙΚΑ ΜΜΕ !! ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ...ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΛΠ !! ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΙΔΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ ; ΡΕ ΤΟΣΟ ΜΑΜΑΚΕΣ ΕΔΩ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ; Η ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ;;;;; ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;; ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ !!! ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΛΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ;; Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ; ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΒΑΛΛΑΤΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ !!! ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ! ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΝΑΛΙ ΟΧΙ ΙΔΙΩΤΗ !!! ΘΕΛΟΥΜΕ Ν ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τα εργοστάσια και για τις ιδιωτικες εταιριες. που κλείνουν μέσα σε μια νύχτα δεν έκλαψε και δεν ξεσηκώθηκε κανένας.
    Σήμερα επικαλουμαστε την δημοκρατική μας ευαισθησία και αλλά πολλά δημοκρατικά για το κλείσιμο της ΕΡΤ. Δηλαδή ποιο ειναι ποιο δημοκρατικό ;
    Να απολύεται ένας ιδιωτικός παραγωγικός υπάλληλος η να να διατηρεί τη θέση του ένας υπεράριθμος, αντί-παραγωγικός διορισμένος ρουσφετολογικά στην ΕΡΤ με τα χρήματα που πληρώνει σε τέλος ο άνεργος υπάλληλος?
    Βέβαια και οι πολιτικοί, και αυτοί που πήραν την απόφαση κλεισίματος αλλά και αυτοί που έτρεξαν για συμπαράσταση, έχουν μεγάλες ευθύνες .
    Γιαυτους η ΕΡΤ ειναι ενα μεγάλο προπαγανδιστικό μαγαζί και δεν θέλουν να το χάσουν.
    Διαπίστωσε ποτέ κανείς αντικειμενικότητα στην ΕΡΤ? Ανάλογα με το κόμμα που κυβερνάει. Ξεχάσαμε πως αλλάζουν οι διοικήσεις και οι παρουσιαστές με την αλλαγή τις εκάστοτε κυβέρνησης?
    Βέβαια δεν ειναι ευχάριστο άνθρωποι να χάνουν τη δουλειά τους, αλλά πολύ εξ αυτών διορίστηκαν με προκλητικό και ανάξιοκρατικό τροπο που αποτελούν προσβολή για τα εκατομμύρια ανέργους του ιδιωτικού τομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θανασακη ο λυκος την τριχα αλλαζει το μυαλο του παραμενει το ιδιο . Ησουν με τον ΛΑΟΣ υποστηριζεις την Ν.Δ αλλα να κανει ο κολος σου για τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ . Πεστο δυνατα γιατι ντρεπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να διαβάσετε νούμερα τους μισθούς που πληρώνουμε εμείς στους δημοσιογράφους και στους συμβούλους της κρατικής τηλεόρασης.φτάνει...ΕΡΤ1,ΝΕΤ,ΕΡΤ3 ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ επιτέλους τέρμα στους βολεμένους.Ας κρατήσουν το κανάλι της βουλής να το πλαισιώσουν με 15 δημοσιογράφους 30 ρεπόρτερ 30 τεχνικούς και 5 αξιοπρεπείς εκπομπές ταινίες και ντοκιμαντέρ και είναι σούπερ αρκετά.Άλλο 3500 εργαζόμενοι μα μισθούς σκάνδαλο και άλλο 100.Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν οι σπατάλες.Αρκετά.Δεν μπορεί ολόκληρο -CNN να έχει 800 υπαλλήλους και σε εμάς να χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά