Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Τρεις και ο Κούκος...

Όταν έρχεται κοτζάμ Αντιπρόεδρος της Βουλής και σημαίνον στέλεχος του Σύριζα Γιάννης Δραγασάκης στην Λαμία και παρουσιάζεται αυτή η εικόνα , σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.

10 σχόλια:

  1. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δημητρακη την ντουντουκα και γρηγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που πας ρε καραμητρο, θα κανετε ηρωα τον αντωνακη και τα ξυρισμενα κεφαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΟΥΣΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ ! ΟΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΕΝΟΣ !! ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΙΑΟΥΡΤΙΩΝ ! ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΧΩΝ ! ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ! Η'ΝΔ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Μ' ΑΥΤΗ Η' ΚΚΕ ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΜΟΝΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΡΑ ΕΤΟΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ. ΟΠΩΣ ΠΗΓΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΕ. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Η ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΗΣ ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΟΠΟΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν πάμε καθόλου καλά.Κύριε Πλαστηρα πρέπει να έχετε θέμα μεγάλο.Δεν ξέρω αν είναι το χιούμορ σας αυτό επόμενος δεκτών,αλλά αν μιλάτε σοβαρά κάτι πρέπει να κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν δεν επιστρεψει ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ, ελπιδα δ εν ε χει ο τοπος. τωρα θελετε για Προθυπουργος, θελετε για Προεδρος Δημοκρατιας, διαλεχτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 9:11
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΣΚΑΤΑΡΧΗΣ ...ΕΕΕ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιας και είμαστε όλοι χρήστε εδώ (ναρκωτικων γιατι αλλιως δεν εξηγουνται τα όσα γράφονται) λέω να γυρίσουν στην ελλάδα η νανα μούσχουρη, ο τεως, ο καστοριαδης(ακομη και νεκρος), ο νικος αλιάγας και η κατερίνα μουτάτσου! ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά