Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Μάθε παιδί μου ελληνικά!

«Διακοπές στην Αίγινα», δεν ήταν μόνο η ταινία του '58 με τη Βουγιουκλάκη και τον Μπάρκουλη. Είναι και για τον πρόεδρο Αλέξη. Οπως σχεδόν κάθε ελεύθερο Σαββατοκύριακο, πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις, στην Αίγινα φιλοξενούμενος του Αλ. Φλαμπουράρη. Αυτή τη φορά, εκτός από τα γνωστά (Σάββατο βράδυ ψάρι στου «Σκοτάδη»), το συνδύασε και με τα εγκαίνια των γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ στο νησί, όπου άλλη μία φορά γοήτευσε τους πάντες με τα απίθανα ελληνικά του. Οπως με ενημέρωσε εγκύρως πηγή μου που παρακολούθησε εκ του σύνεγγυς σε μια ταράτσα τη σεμνή τελετή, ο πρόεδρος άστραψε και βρόντηξε κατά της κυβέρνησης και της διαπλοκής που τη στηρίζει - κάτι αναμενόμενο, πού να ξέρει το αριστερό αγόρι Αλέξης τι εστί διαπλοκή, ε;
Πάνω εκεί λοιπόν που τον είχε συνεπάρει ο οίστρος του αγώνα κατά της διαπλοκής, δήλωσε ότι «η κυβέρνηση κρέμεται κυριολεκτικά από μια κλωστή. Ομως αυτή η κλωστή είναι... σκληροτράχηλη»!
Ομολογώ ότι έχω ακούσει για κλωστές Πεταλούδα, έχω ακούσει για κλωστές Ντε-Μι-Σε, έχω ακούσει για κλωστές κοτόν περλέ, κλωστές Μουλινέ και δεν ξέρω τι άλλο. Αλλά αυτή τη μάρκα, τη «σκληροτράχηλη», ομολογώ ότι πρώτη φορά την άκουσα. Για να τη λέει όμως ο πρόεδρος Αλέξης, κάτι θα ξέρει...

Στα εγκαίνια τώρα, όπως μου είπε ο άνθρωπός μου, ήταν καμιά εκατοστή άτομα, αλλά ελάχιστοι Αιγινίτες. Οι περισσότεροι ήταν παρεπιδημούντες που βρέθηκαν εκεί λόγω του τριημέρου και χάριν της καλοκαιρίας.
Πάντα τέτοια εύχομαι...
Γ. Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά