Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Μπουτάρης: «Δεν μας τα λέει καλά ο... πιτσιρικάς»

Πήρε θέση και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Ι. Μπουτάρης για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας εκφράζοντας την ευχή «να εκλεγεί Πρόεδρος για το καλό της χώρας». Επιτέθηκε παράλληλα  ευθέως εναντίον του Αλ. Τσίπρα για τις δηλώσεις που έκανε για «λύρες, νταούλια και ζουρνάδες»:
«Δεν χαράζουμε έτσι την πολιτική της χώρας με νταούλια. Ετσι δεν μας παίρνουν στα σοβαρά. Το ακούν και οι ξένοι και σίγουρα θα λένε, "ρε τι είναι αυτά που μας λέει αυτός  ο πιτσιρικάς"; Αντί να κάθεται ήσυχος και να ετοιμάζει την κωλοτούμπα που θα την κάνει έτσι κι αλλιώς με τους ευρωπαίους, τους προκαλεί με τέτοιες δηλώσεις;», διερωτήθηκε ο δήμαρχος.
ΒΗΜΑτοδότης

2 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΠΗΡΑΝΕ ΣΤΟ ΨΙΛΟ
    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5190557/pagkalos-anekdihghto-noymero-palabwmeno-paidi-o-tsipras/?ref=topvima

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ακόμα ένα ποτηράααααακι!!!!
    Ακόμα ένα ποτηράαααααακι!!!!!!!
    ήρθε η ώρα ν΄ανακοινώσει δικό του κομματάκι!!!!!!!
    Τέρμα, μου τόπαν μάγισες το δημαρχιακό του το ποστάκι!!!
    Πλώρη γι Αθήνα σαν το δικό μας
    Δημαρχάκι!!!!
    Βαριά η δουλειά μες το μικρό μας
    το κοσμάκι!!!!
    Θέλει "ψυχή" η γκρίνια απ'το ντόπιο καρντασάκι!!!
    Θέλουν "καρδιά" τα Μαλιακά νερά γλυκό Στυλιδιωτάκι!!!!
    Θέλει αγάπη στον εχθρό η έδρα
    καλό μου δημαρχάκι,
    θέλει πετρέλαιο φωτιά να ζεσταθεί
    σχολείο και τσαρδάκι, κραξίματα πολιτικά δεν δείχνουν τακτική για δημαρχάκι
    κι ο μικρός τυμπανιστής μπαξίσι
    θα περιμένει στο τσεπάκι
    κι οχι ταξίματα πολιτικά για ν΄ αυγατίσει το κρασάκι
    θεσσαλονικιό μου καρντασάκι
    κι όχι απ΄τα Ανώγεια ρίγανη, από μαυροπουκαμισάδες λεβεντιά μες στο δικό μας το Κολπάκι
    Δήμαρχε Στυλιδιωτάκι!!!!
    μας περισσεύει ο Διάκος στο Σουβλάκι
    κι ο Λεωνίδας απ΄τα Θερμά Στενά
    ουρλιάζει και το κράζει
    ΑΣ ΤΟ ΕΔΡΑΝΑΚΙ!!!!!
    κοίτα μη φαγωθείς απ΄τα θεριά είσαι το τριακοσσαένα,που του απέμεινε
    τρελομνημονιακό Σπαρτιατάκι, άσε στη συμπρωτεύουσα ηνία, εκεί μιλάει του Διόνυσου κρασάκι, κοίτα πώς σώνεται σε λίγο το δικό μας το λαδάκι!!!
    κι η Αθηνά παραφυλά σε μας να στείλει λογαριασμό τρελό μου Δημαρχάκι!!!
    "oraison"


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά