Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Νέα παρέμβαση του προέδρου της Συμφωνίας για τη Νέα Ελλάδα στα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ

Ξανά θέση για τα εσωτερικά ζητήματα ενός άλλου κόμματος πήρε σήμερα ο Ανδρέας Λοβέρδος, πρόεδρος του σημαντικού κόμματος που φέρει το όνομα «Συμφωνία για τη Νέα Ελλάδα». Ο εν λόγω πολιτικός αρχηγός απέδωσε στον Γιώργο Παπανδρέου την κατηγορία του «διασπαστή». Για όσους κοιτάζουν αμήχανα το ημερολόγιο, σήμερα δεν είναι Πρωταπριλιά και η
δήλωση δεν ήταν χιουμοριστική. Πράγματι, κάποιος που έφυγε από το ΠΑΣΟΚ και ίδρυσε δικό του κόμμα, κατηγορεί κάποιον που δεν έχει ιδρύσει ακόμα κάποιο άλλο κόμμα ότι διασπά το ΠΑΣΟΚ. 
parapolitiki.com

3 σχόλια:

  1. Να χαθείς,να χαθείς καραγκιοζάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς αυτοί είναι οι πολιτικοί μας, ΟΛΟΙ. Εξαίρεση αποτελεί ίσως το 15 % , ΓΙ΄ΑΥΤΌ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΔΩΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Λοβερδος επρεπε να εχει εξαφανισθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά