Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Άρχισαν τα όργανα

Δραματικούς τόνους χρησιμοποίησε ο διοικητής της τράπεζας της Ελλάδας Γιάννης Στουρνάρας, προειδοποιώντας πως «η κρίση των τελευταίων ημερών λαμβάνει σοβαρές διαστάσεις», ότι «η ρευστότητα στην αγορά μειώνεται με ταχύ ρυθμό» και τέλος πως «ο κίνδυνος ανακοπής της αναπτυξιακής πορείας που μόλις ξεκίνησε, αλλά και ο κίνδυνος μίας ανεπανόρθωτης βλάβης της ελληνικής οικονομίας είναι μεγάλος».
http://www.iefimerida.gr/

1 σχόλιο:

  1. ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ -------------------------------
    -Ουφ!!!βαρέθηκα,κάθε φορά που έχουμε εκλογές κάθε είδους π.χ. βουλευτικές,δημοτικές,ευρωεκλογές προέδρου Δημοκρατίας,να νιώθω ότι ζώ σε μιά χώρα "τρομοκρατίας" κι όχι Δημοκρατίας!!!
    "Ως τζιχντιστές της οικονομίας" επιστρατεύονται από τα εκάστοτε εν Ελλάδι κόμματα και λοιπά πολιτικοοικονομικά συμφέροντα ξένων κρατών,οικονομολόγοι οίκων κι αγορών,καθηγητές πανεπιστημίων εγχωρίων και ξένων με εξέχουσα θέση στο εκπαιδευτικό στερέωμα,ως και μια κρητικιά πολίτης ή,ή,ή, τα σπρέντς,στατιστικές,υπουργοί νύν και τέως,βουλευτές που ως τηλεοπτικοί αστέρες παίζουν το ρόλο της ζωής τους στο φιλοθεάμων κοινό και του πιο απομακρισμένου χωριού της χώρας μου(αποβλέποντας σε ένα όσκαρ υπουργοποίησης) δημοσιογράφοι όλων των εκπομπών,οικονομικών ή μή,αστρολόγοι,μάγοι,προφήτες,όσιοιάγιοι,γέροντες-μοναχοί,ασκητές,
    τα γεροντάκια από τα καπί,οι πελάτες και οι πωλητές των αγορών(το όσκαρ εγώ βέβαια το δίνω στις Λαϊκές αγορές),όλοι λοιπόν ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου και ηλικίας ,(μόνο σε βρεφοκομεία δεν είδα κάμερα να παίρνει συνέντευξη από βρέφη και μαίες),
    ---όλοι λοιπόν επιστρατεύονται--- ως ειδήμονες ή μή κατ΄είδος
    "οικονομολόγοι τζιχαντιστές",
    που κάθε μέρα όλο και περισσότε-ρα θύματα "ψυχικά ράκη" άκόμη κι αν δεν τους έχει φτάσει ως το κόκκαλο το μαχαίρι της οικονομι-κής κρίσης,πέφτουν κάτω σαν κότες ως θύματα τζιχαντιστών,όχι βέβαια αυτών της Συρίας,αλλά της οικουμενικο-οικομικής-τζιχαντι-τρομοκρατίας.

    υ.γ.Θύμα της "αθώο",είμαι κι εγώ γι αυτό γράφω τοιουτοτρόπως, μη με κακοχαρακτηρίσετε ως τζιχαντιστο-οικονομο-τρομοκρατο-γράφουσα γραφίδα.

    "oraison"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά