Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ανεξάρτητος προς κουραδόμαγκες !

Παπαδάκης :«Μη χρησιμοποιείται το όνομά μου από κανέναν! Είδα στο διαδίκτυο ότι είμαι σε μια λίστα συμπαράστασης προς τον κ. Βενιζέλο και στον κ. Σαμαρά. Υπ’ όψιν, το ίδιο θα έλεγα αν ήμουν σε μία λίστα για τον κ. Παπανδρέου, τον κ. Τσίπρα, τον κ. Κουτσούμπα ή τον κ. Καμμένο. Κύριοι, αν προέρχεται από κόμμα, θα σας κάνω αγωγή. Αν προέρχεται από
κάποιον ηλίθιο καναπεδάτο, που θεωρεί “κάτσε να βάλουμε ονόματα για να κάνουμε χαβαλέ” και εκμεταλλεύεται την ανωνυμία, κουραδόμαγκας είναι. Από εμένα μακριά! Και προς κόμματα και προς κουραδόμαγκες»!

2 σχόλια:

  1. ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ
    ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΥΕΝΕΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγαλη και μοναδικη προσωπικοτητα!! Χαρα
    στην ευλογημενη χωρα που τον γεννησε και τον γαλουχησε!
    Μια κουβεντα του, μια ελαφρη νηξη της καζανας που στολιζει πανω στο αλυγιστο σβερκο του το μονοκοματο κορμι του,αρκουν για να αλλαξουν τον ρουν της Ιστοριας!
    Για δες ταπεινοφρωσυνη του σημαντικωτερου Ελληνα εκφωνητη!
    Να ανδρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά