«Μεταλλασσόμαστε σε ένα νεοφιλελεύθερο κόμμα, που καλείται να υλοποιήσει το πιο ασφυκτικό, αντικοινωνικό πρόγραμμα»
«Μύδρους» εξαπέλυσε ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Αλέξης Μητρόπουλος, κατά την ομιλία του στην κοινή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ.Χαρακτηριστικά, ο κ. Μητρόπουλος είπε ότι η κυβέρνηση πήγε στη διαπραγμάτευση «χωρίς προετοιμασία, χωρίς σχέδιο, χωρίς γνώση, χωρίς τους καλύτερους».
«Αποτύχαμε, χάσαμε» συνέχισε, για να παρατηρήσει, αναφορικά με τον ΣΥΡΙΖΑ: «Μεταλλασσόμαστε σε ένα νεοφιλελεύθερο κόμμα, που καλείται να υλοποιήσει το πιο ασφυκτικό, αντικοινωνικό πρόγραμμα».
«Κινδυνεύουμε να μετατραπούμε σε αριστερή παρωδία και
όχι αριστερή παρένθεση» εκτίμησε, για να προσθέσει, αναφορικά με τα σενάρια εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη: «Δεν πρέπει να πάμε σε ένα Grexit, γιατί είμαστε ανίκανοι να το διαχειριστούμε και δεν πρέπει να προκαλέσουμε άλλο κακό στο λαό μας».
«Η κοινωνία δεν θέλει Grexit και το πολιτικό προσωπικό αδυνατεί να διαχειριστεί τις συνέπειες ενός Grexit, αφού οι δανειστές έχουν επιβάλει τις σκληρές και έξαλλες προθέσεις τους» είπε ακόμη ο κ. Μητρόπουλος, σε δηλώσεις του στο περιστύλιο της Βουλής.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Τι μας λες κ.Καθηγητα?? Και εμεις που νομισαμε ότι μονο ο πρωην Προθυπουργος σου στο πρωην κομμασου το Πασοκ και τωρα καρικατουρα, ητανε αυτος που εκανε ''κακα πραγματα'' στην Χωρα ετσι για να σου κανει πλακα. Λοιπον, σημερα πεισθηκα ότι οντως δεν υπαρχει κολαση στον άλλο κοσμο αφου εδώ πληρωνονται όλα, σ'αυτο τον κοσμο που ζεις κ.Μητροπουλε. Αυτος ο ''Προδότης'' ο ΓΑΠ σας εξασφαλησε Δις που ειχατε και τρώγατε μεχρι χθες με ανοικτες Τράπεζες και μεχρι που τις κλεισατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορία λέγεται ότι δικαιώνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εδώ στην Ελλάδα τρέχει γρήγορα!
Πολλούς θα τους γράψει στις μαύρες σελίδες της με μελανά γράμματα καθώς και τους δήθεν προοδευτικούς και καινοτόμους της τελευταίας στιγμής,που ενεργούν με βραδύτητα για να σώσουν το τομάρι τους!!!!!!!!
Αλίμονο από εσένα έλληνα που πίστεψες, ότι με την δική σου βούληση εξέλεξες την σημερινή Κυβέρνηση!!!!!!!
Χωρίς ν΄απαξιώ τις προσπάθειες των παιδιών της εν λόγω Κυβέρνησης!!!!!
Λέω πλέον,όχι ως άποψη πολιτική,αλλά ως απόσταγμα ιστορικής πολιτικής σκέψης!!! Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ,ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ,ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΧΡΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΔΙΣΒΑΣΤΑΧΤΑ ΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ "ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΑΠ΄ΤΟΝ ΛΑΟ".
ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΠΡΟΚΕιΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΑΧΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.
Απο δώ και πέρα αυτός ο δρόμος,που μας έλαχε να τον βαδίσουμε ,για να ξεφύγουμε από αυτόν,πρέπει να ενεργοποιήσουμε ο κάθε έλληνας χωριστά κι αντάμα αν μπορούμε ,πάντα δημιουργικά και με εφευρετικότητα το μυαλό,τις δυνάμεις μας νοητικές και σωματικές και τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μας,προς όφελός μας και προς όφελος της πατρίδας!
Αυτό το "ρημάδι" το ελληνικό γονίδιο, αν το ξυπνήσουμε ,θα τα καταφέρουμε!!!!
Κουράγιο Ελληνες Και μην ρίχνετε βάρη στους εαυτούς ή στους συμπολίτες σας!!!!
Σ΄αυτό τον διαφαινόμενο Διχασμό,που επιδιώκεται,ας μην τους κάνουμε την χάρη να υποχωρήσουμε ,η ιστορία μας δίδαξε πολλά!!!
"στο χέρι μας είναι" να μην τους κάνουμε την χάρη!!!
"π Α ρ Α σ Α ν Τ α Λ ο Σ