Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Λοβέρδος: Στο ίδιο σχήμα με Σπίρτζη, Ραγκούση, Ξενογιαννακοπούλου και Κουρουμπλή δεν πρόκειται να βρεθούμε


Εκ νέου καθαρό κάνει ο υποψήφιος για την ηγεσία του ΚΙΝΑΛ, Ανδρέας Λοβέρδος, ότι “εάν οι πολίτες με προτιμήσουν θα βάλω τέλος στα σενάρια περί δήθεν προοδευτικής διακυβέρνησης με τον ΣΥΡΙΖΑ”.

Από το Ρέθυμνο όπου βρέθηκε υπογράμμισε εμφατικά: “Στο ίδιο σχήμα με Σπίρτζη, Ραγκούση, Ξενογιαννακοπούλου και Κουρουμπλή δεν πρόκειται να βρεθούμε”.

Με χθεσινές δε δηλώσεις του σημείωνε: “Η δική μου υποψηφιότητα θα καταστρέψει κάθε σενάριο που εξυφαίνεται για μία δήθεν συγκυβέρνηση ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ και ίσως και Βαρουφάκη”, ξεκαθαρίζοντας ότι

“Αυτό το σενάριο, που εγώ το βλέπω πια μπροστά μου, δεν θα περάσει όσο είμαι εγώ εκεί και αν είμαι Πρόεδρος δεν θα γίνεται και συζήτηση γι’ αυτό”.

 

tomanifesto.gr

4 σχόλια:

  1. Θα βρεθείς όμως στο ίδιο σχήμα με το αδερφό Αδωνη, Πλεύρη, Βορίδη και άλλους ομοιδεάτες σου. Καλό σου ταξίδι στην επιστροφή στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι στο καλο γινεται με ολους αυτους που σταμπουνανε ολοι την ημετα οτι εγω δε συνεργαζομαι με τον Συριζα με στοχο παντα το Γιωργο? Ελεος πια ρε παδια, ποις σας ειπε οτι ο ΓΑΠ θα συνεργαστει με τον Συριζα?? Προσεξτε τι κετε γιατι θα εκτεθειτε για ακομη μια φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύο εινα λίγο, τέσσερις γραφικό, τρείς. Οσοι πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε συ Λοβέρδε, βρήκες αδερφό, σου δώσανε και γκόμενα. αει τράβα στη Ν.Δ. να τελειώνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά