Αποκαλυπτική η λιγόλογη δήλωση της παραίτησης του Κώστα Καραμανλή, αρμόδιου υπουργού Μεταφορών. Όπου λέει πως παραιτήθηκε: «ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των ανθρώπων που έφυγαν τόσο άδικα και αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τα διαχρονικά λάθη του ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος»!
Αυτή η διαφορά ως τεκμήριο ενός χάσματος που χωρίζει τα λόγια από την πράξη. Είσαι υπεύθυνος και κοινωνικά ευαίσθητος; Απόδειξη!
Οι ενστάσεις είναι περιττές. Δεν με πείθουν. Πως δηλαδή η παραίτηση έγινε «αναγκαστικά» ώστε μια διαφορετική στάση αναισθησίας, να μην καταλήξει βασικό επιχείρημα στην προεκλογική φαρέτρα της Αντιπολίτευσης. Και δεν πείθομαι από μια τέτοια «ένσταση» επειδή σημασία έχει η πράξη. Σημασία έχει το παράδειγμα προς όλους. Σημασία έχει πως αυτή η παραίτηση διαχωρίζει το πριν από το μετά. Πριν πλήρης αναισθησία. Απ όλες τις παρατάξεις όλων των κυβερνητικών κομμάτων. Μετά απ αυτή την παραίτηση όλα αλλάζουν.
Δύο λοιπόν. Σχετικά με «τα διαχρονικά λάθη του ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος». Πολύ σωστά. Με απλά λόγια και για μην πάνε στράφι, στο βρόντο οι αδικοχαμένες ψυχές τόσων αθώων θυμάτων. Που σε κλάσματα δευτερολέπτου «εξαερώθηκαν», κάηκαν, κατακρεουργήθηκαν, σκοτώθηκαν. Για την ελάχιστη τιμή στη μνήμη όλων αυτών των πλασμάτων πρέπει να αλλάξουν όλα.
Ποιο το βασικό και διαχρονικό πρόβλημα της Σωρρακώσταινας; Μα φυσικά οι ξεχαρβαλωμένες, τριτοκοσμικές υποδομές. Μα φυσικά η ανικανότητα των ελεγκτικών μηχανισμών.
Φανταστείτε το ανατριχιαστικό. Ότι δηλαδή η ζωή σου, ως επιβάτης κάποιου συρμού, κρέμεται από την ικανότητα και από τα αντανακλαστικά ενός κάποιου σταθμάρχη. Που εν έτει 2023, όταν η τεχνολογία καλπάζει με φρενήρεις ρυθμούς και με ασύλληπτες διαστημικές κατακτήσεις, εκείνος, δηλαδή ένα άτομο, χειρίζεται με τα χέρια του τα «εργαλεία» ασφάλειας κάθε συρμού.
Με τον αραμπά. Με την επισφαλή, ανορθολογική και εξωφρενική βεβαιότητα, πως εκείνος θα ανταποκριθεί στα καθήκοντά του. Ενας άνθρωπος. Ένα άτομο. Οι ζωές όλων αυτών των επιβατών, στα χέρια, την ικανότητα και στα αντανακλαστικά ενός σταθμάρχη. Σα να λέμε πως ακόμα και σήμερα οι υποδομές είναι στην κατάσταση που τις άφησε ο Τρικούπης.
Αυτό το ξεχαρβάλωμα. Αυτή η απουσία σύγχρονων τεχνολογικών υποδομών. Αυτό το βαθύ, το πυκνό σκοτάδι που ρούφηξε και εξαφάνισε τόσες ζωές αθώων επιβατών. Ανήκουστο
Τρία λοιπόν. Η εταιρεία φταίει; Δηλαδή κανένας κρατικός, εποπτικός, ελεγκτικός μηχανισμός; Πουλάμε τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες χωρίς ρήτρες, χωρίς έλεγχο, χωρίς τίποτα; Κι αυτό αδιανόητο
Τα δάκρυα στέγνωσαν. Οι κατάρες τελείωσαν. Εδώ και τώρα πλήρη, ριζική αλλαγή και ολοκληρωτική απαίτηση ώστε η ίδια τραγωδία να μην επαναληφθεί. Αλλιώτικα η Ελλάδα θα παραμείνει στο επίπεδο της Σωρρακώσταινας.
Οπου τα υπερπολυτελή ξενοδοχεία και τα πανάκριβα Μυκονιάτικα ξέφρενα πάρτι θα εξακολουθούν να πορεύονται παρέα με αφρικανικές υποδομές και μοιρολατρικές καταστάσεις.
Αν όλα αυτά δεν αλλάξουν τότε ο συρμός με το όνομα «Ελλάς» πάντα εκτός ευρωπαικής τροχιάς! Τότε όπως και ο τίτλος πασίγνωστου βιβλίου του Δημήτρη Δημητριάδη. Που τον παραφράζω ως εξής: πεθαίνοντας σαν χώρα!
Δημ. Δανίκας-ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Κ.Δανικα εισθε πολυ επιεικης εναντι του κ. Κουλη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ψαρι βρωμα απο το κεφαλι ελεγε η σοφη γιαγια μου !
Ο αμερινοαναθρεμενος μοναχογιος Κουλη μετα τον αδικοχαμο τοσων συμπατριωτων μας πρεπει να δειξει την αναλογη επιβαλλομενη ευθυξια και να παταιτηθει !!
Δεν υπαρχει αλλη υπεκφυγη !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας διεκπεραιωτικος Δημόσιος Υπάλληλος, με Τεχνική Επάρκεια ούτε ανειδίκευτου εργάτη,
τυπικά ανεπαρκής ακόμα και για την αλλαγή ηλεκτρικού λαμπτήρα,
μέσα σε ένα μήνα κρίνεται ικανός να ενστερνιστεί την αλληλουχιακη λειτουργία ενός συστήματος χειροκίνητου αυτοματισμού, το οποίο διαχειρίζεται την κινητική ενέργεια και την ορμή δεκάδων χιλιάδων τόνων, αναλαμβάνοντας την Ευθύνη οικονομικού κόστους υποδομών και εμπορευμάτων σε βαθμό υπερθετικό και κόστους σε Ανθρώπινες Ζωές πέραν πάσης εκτίμησης…
...Όπως ανέφερε ο συνάδελφος του, αρχικά ήταν αχθοφόρος στον ΟΣΕ και στη συνέχεια εργάστηκε επί 10 χρόνια στο υπουργείο Παιδείας, με αρμοδιότητα να μοιράζει τα σχολικά βιβλία. Τους τελευταίους έξι μήνες πήρε ξανά μετάθεση στον ΟΣΕ και πρόσφατα πέρασε από εκπαίδευση και ανέλαβε σταθμάρχης,...
Διστυχως ετσι ειναι φιλε μου! Φαινομενα που συναντας σημερα μονο σε χωρες μπανανιας κι οπου ανθιζει η φαιδρα πορτοκαλεα, οπου και οι πρωθυπουργοι πρεπει ναναι πορφυρογενητοι γιοι πρωην πρωθυπουργων, (καραμανληδες, μητσοτακηδες,.) ωστε να υπαρχει διαιωνηση και συνεχεια της δυναστιας με τα δικα τους παιδια και οχι βεβαια με παιδια των αλλων, των παρακατιανων ! Αλιμονο μας να λες και διηγοντας τα να κλαις!!
ΔιαγραφήΕιναι 1:07:00 μ.μ. να τραβας τα μαλλια σου με την παραφορη ανεκτικοτητα, την εγκληματικη, κουλικη μεροληπτικοτητα κι ισοπεδοση !
ΔιαγραφήΓιατι κ.Κουλη ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι για πρεντατορες υπαρχουν λεπτα, μα για διπλες γραμμες τραινων εκτος Αττικης οχι !
Ποια ηταν ως τα τωρα η επενδυτικη πολιτικη της κυβερνησης σας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.?
Γιατι τοσα εξοδα για συντηρησεις/επεκτασεις αυτοκινητοδρομων και τοσα λιγα για ανανεωση και επεκταση των σιδηροδρομικων γραμμων ?
Πως να χονευθουν τοσες αδικοχαμενες ψυχες συμπολιτων μας?
Γιατι επικρατουν οι προχειροφτιαγμενες /τσαπατσοδουλειες και οι ανοχες με προσωρινες λυσεις στους εκαστοτε κρατηκους τομεις /στα υπουργεια του κρατους μας , ενω επιβαλλονται με καθε τροπο και μεσον διαρκης προσοχη και σιδηρα πεθαρχια κι επιτηρηση???
Στη τεχνικη υπαρχει η εννοια του πλεονασμου που σημαίνει ότι όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την ασφαλεια είναι διπλά και εαν 1 εξάρτημα αποτύχει, η λειτουργία ασφαλείας (π.χ.το άνοιγμα έκτακτης ανάγκης) μπορεί να διατηρηθεί, δηλαδή οι εφεδρικές μονάδες επικοινωνιας ενεργοποιούνται αυτόματα. Που ηταν αυτες οι εφεδρικες μοναδες πριν γινει ο αδικοχαμος τοσων Ελληνων συμπατριωτων μας κ. Κουλη ??
κ. Κουλη, δειχτε, αν εχετε ελληνικη λεβεντικη καρδια και παρατηθειτε! Ειδαλλως αυτος ο μαζικος χαμος θα σας συνοδευει μια ζωη με τις παραβλεψεις/ τις ελλειψεις ελεγχου που οδηγησαν σ~αυτη την ανειπωτη καταστροφη στη Χωρα μας !
Δακίκα τα παιδιά μας άλλα ειναι στα νοσοκομεία, άλλα άταφα, άλλα αγνοούμενα, εσυ και οι όμοιοι σου χτίζετε καριέρες. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνυπογραφω το σχολιο σου 4:25:00 μ.μ. !
ΔιαγραφήΔυστυχως υπαρχουν και τετοιοι γραφιαδες , αν κι εδω πρεπει να διαχωρησεις
α) σ~αυτους που δεν αντιδρουν στη θεληση του εργοδοτη τους / με υπομονη πτωματος, στα γερμανικα κανταβερ /kadaver)
β) στους αντιδραστικους κι ελευθερους , που υψωνουν φωνες διαμαρτυριας
Ρε φίλε μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τη γιαγιά σου! Έλεος πιά. Πόσο γελοίος μπορεί να είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γιαγια μου ηταν η προσωποιηση της σοφιας φιλαρακι ! Ηταν μυλωνου σ~ενα τοπιο αγνο, ασπηλο, αμολυντο και παραδεισενιο μιας αλλης εποχης !
ΔιαγραφήΠροφανως θα ζηλευεις π~ειχα τοσο σοφη γιαγια! ΅
Ωστοσο αν εχεις διαθεση γραψε και για τη δικη σου γιαγια , θα χαρω να τα διαβασω!!
Για κακούργημα κατηγορείται ο σταθμάρχης - «Αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί» Όχι κύριοι Εισαγγελείς του Ελληνικού κράτους δεν ευθύνεται αυτός ο χαμάλης που τον κάνανε σταθμάρχη σε ένα μεγάλο σταθμό . Αυτοί που ευθύνονται είναι εκάστη που πήρανε τα λεφτά από την Ευρώπη και τα φάγανε όπως και τα αμέτρητα εκατομμύρια για να κάνει η Ελλάδα μια Πολεοδομική μηχανογράφηση . Αν είστε Εισαγγελείς με την εννιά της λέξεως πιάστε και φυλακίστε όλους που φάγανε τα εκατομμύρια τον Ευρωπαίων και δεν κάνανε συστήματα ασφάλειας στους Ελληνικούς σιδηροδρόμους . Δεν μπορείτε να φυλακίσετε έναν αγράμματο χαμάλη που τον έκαναν σταθμάρχη σε ένα από τους μεγαλύτερους σταθμούς του Ελληνικού κράτους. Όχι, Όχι ,Όχι περαιτέρω βλακείες και παραβλέψεις κάποτε και αυτό το κράτος πρέπει να πάρει οσμή κράτους το δικαιούνται οι Έλληνες... Σταματήσετε τα σαλιαρίσματά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον σχολιαστή 2 Μαρτίου 1.03.00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πυρκαγιά στο Μάτι παραιτήθηκε ο Τσίπρας ή κάποιος άλλος από την κυβέρνησή του;
Εκεί δεν υπηρχαν πολιτικές ευθύνες ή ευθιξία κανενός;
Το Ματι δεν ειναι συγκρησιμο με τουτο το δραμα , το πρωτοφανες στην Ελλαδα και στην Ευρωπη με τοσους αδικοχαμενους συμπατριωτες μας !\
ΔιαγραφήΚαι στο Ματι ειχαμε πολλους νεκρους , αδικοχαμενους συμπολητες μας , ομως ενας αριθμος απ~αυτους τους αδικοχαμενους , οπως αναγραφηκε στον τυπο τοτε, ωφειλεται, παντα συμφωνα με τις ενημερωσεις του τυπου, στο πως δεν υπηρχαν δρομοι και τροποι υπεκφυγης προς τη κοντινη θαλασσα! Υπηρχαν δε και παρανομες κατοικιες , χωρις αδειες της πολεοδομιας . Αυτα ολα απο πληροφοριες του τυπου τοτε, για να μη παραξηγηθουμε !!
Για τον σχολιαστή 2 Μαρτίου 4.43.00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρξαν και άλλοι πρωθυπουργοί: Γεώργιος Παπανδρέου (ο Γέρος της δημοκρατίας), ο Ανδρέας Παπανδρέου (γιος του Γεωργίου) και ο Γιωργάκης Παπανδρέου (γιος του Ανδρέα).
Επίσης, Σημίτης και Σαμαράς. Επιλεκτική μνήμη έχεις μου φαίνεται!
Τον κ. Σημιτη τον ασπαζομαι κι τον παραδεχομαι ,σπανια προσωπηκωτητα για ελληνικα δεδομενα, οπως επισης τον Ανδρεα και τον γερο Παπανδρεα! Τον Γεωργακη στη σκαλα της εκτιμησης μου τον εχω χαμηλα, για δε τον Σαμαρα μηδεν εις το πηλικο !!Τους 2 τελευταιους τους ελλειπε το οραμα , δεν μπορεσαν να ξεφυγουν απο χαρακωματα, να κολυμπησουν μονοι κι ελευθερα !Νασαι καλα !
ΔιαγραφήΆρα πού καταλήγουμε; Το πρόβλημά σου διαχρονικά είναι οι πρωθυπουργοί της Νέας Δημοκρατίας! Αντικειμενικότατος!
Διαγραφή