Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023

Μια προειδοποίηση για τους εμπόρους των διακοπών μας


Παλαιότερα δεν ήμουν τόσο κατηγορηματικός. Αλλά πλέον δεν αντιστέκομαι στην παρόρμηση μου να πω κατάμουτρα την γνώμη μου στον ταβερνιάρη, στον ξενοδόχο, στον ομπρελά ή στον καφετζή, ο οποίος –ελέω καλοκαιριού- πιστεύει ότι έχουμε βγάλει τα λεφτά μου παρέα και συνεπώς δικαιούται να κάνει βούτες στην τσέπη μου.

Θέλω να πω ότι μπορεί κάποτε να έδινα τόπο στην οργή και να μην μιλούσα βλέποντας μια εξωφρενική τιμή στον τιμοκατάλογο ή στον τελικό λογαριασμό, όμως σήμερα δεν ανέχομαι να βλέπω αδιαμαρτύρητα την τσιπούρα ιχθυοτροφείου να σερβίρεται σε εστιατόριο με τιμή 45 ευρώ το κιλό. Κάτσε ρε μεγάλε. Στην ιχθυαγορά πουλιέται από 4 μέχρι 6 ευρώ. Θέλεις 7 ευρώ; Πάντως όχι παραπάνω. Ως τα 45;

Ναι, ξέρω, τώρα τον Αύγουστο ο τουρίστας θα το

φάει το ψαράκι όσο και να τιμάται, εξάλλου αν το μαγαζί δεν βγάλει το κάτι τις του τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, πότε θα το βγάλει; Κι αν οι μαγαζάτορες δεν έχουν ένα καλό κέρδος αυτούς τους δύο μήνες, πώς θα περάσουν τον υπόλοιπο καιρό; Μην κοιτάς που τώρα υπάρχει κοσμοσυρροή στην παραλιακή πολιτειούλα, μόλις φθινοπωριάσει ερημώνουν τα πάντα, μέχρι και οι αδέσποτες γάτες μετακομίζουν. Αυτοί οι δυο-τρεις μήνες μένουν για να βγει εισόδημα για όλο τον χρόνο.

Εξάλλου, ο τουρίστας πληρώνει τα πάντα πανάκριβα χωρίς να τον πολυνοιάζει, ξέρει ότι θα τα πληρώσει όλα σε διπλή τιμή. Παρά ταύτα ήρθε αποφασισμένος να φάει όλα όσο κρατούσε, η τσιπούρα ιχθυοτροφείου τον μάρανε δηλαδή; Εδώ πληρώνει δύο ευρώ ένα μαλλί της γριάς για το παιδί, που είναι μια κουταλιά ζάχαρη μεταμορφωμένη σε ιστό αράχνης που γίνεται αέρας στο στόμα… στην τσιπούρα μπορεί να πληρώνει 45 ευρώ, αλλά τουλάχιστον τρώει ψαράκι.

Καλά, καλά, συνεχίστε έτσι εσείς οι έμποροι των διακοπών μας και θα τα ξανακουβεντιάσουμε σε δυο χρόνια. Στηριχθείτε εσείς στη βεβαιότητα ότι εγώ θα αποταμιεύω έξι μηνών περίσσευμα, αν υπάρχει, για να σας το ακουμπάω μέσα σε μια βδομάδα διακοπών, επειδή αυτοχρηστήκατε συνέταιροι στο εισόδημά μου λόγω καλοκαιριού. Λάθος κύριοι. Οπως τώρα εγώ λέω την σαλάτα σαλατίτσα (14 ευρώ η άτιμη η χωριάτικη), του χρόνου και εσείς θα πείτε τον πελάτη πελατάκι. Είπα, ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω.

 Δημ. Ευθυμάκης-liberal.gr

1 σχόλιο:

  1. Σε μαγαζι στο παραλιακο χωριο μου, κοντα στη Πελασγια, οπου και η εδρα του διαχειριστη του Πελασγια Μπλόκ, δυο ατομα για δυο τσιπουρες /ιχθυοτροφειου η ελευθερες με τιμη 18 ευρω το κιλο στην αγορα ! /, λιγη σαλατα, μια κουταλια σκορδαλια και ενα καραφαλι κρασι, αιντε και λιγα βραστα χορτα , θα πρεπει να αφισουν το λιγωτερο 100 Ευρω στο τραπεζι πριν πανε μετα σπιτια τους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά