Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Έργα και ...Ημέρες

1.Άναψαν τα αίματα ακόμη και μεταξύ των δημάρχων. Ο Απόστολος Γκλέτσος απείλησε ότι θα κάνει μήνυση στο δήμαρχο Τανάγρας κ. Γεωργίου γιατί ο
τελευταίος ζήτησε να επιτραπεί να εκφράσει την άποψή του
 και ο συνάδελφός του από την Αλίαρτο. «Καλά
μαζί θα τα πούμε στα δικαστήρια» είπε ο Απόστολος
και οι υπόλοιποι έμειναν κάγκελο. Ευτυχώς δηλαδή που
δεν

δόθηκε συνέχεια γιατί ενδεχόμενο να είχαμε άλλου τύπου εξελίξεις.
2.Τόλμησε ν’αμφισβητήσει τον τσαμπουκά του Γκλέτσου, παρατυχών αυτοδιοικητικός στην σύσκεψη για
τους ΧΑΔΑ! Τυχερός να αισθάνεται που ο Ρομπέν των
διοδίων δεν του κάνει μήνυση!

Εφ."Ημέρα"

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΟΛΟΙ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΓΑΝΕ...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθε φορα μπροστα στους κυβερνητικους οπου πρεπει να διεκδικει καθεται σουζα στους αλλους κανει το παγωνι , παλιο το κολπο αλλα το μαθαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά