τελευταίος ζήτησε να επιτραπεί να εκφράσει την άποψή του
και ο συνάδελφός του από την Αλίαρτο. «Καλά
μαζί θα τα πούμε στα δικαστήρια» είπε ο Απόστολος
και οι υπόλοιποι έμειναν κάγκελο. Ευτυχώς δηλαδή που
δεν
δόθηκε συνέχεια γιατί ενδεχόμενο να είχαμε άλλου τύπου εξελίξεις.
2.Τόλμησε ν’αμφισβητήσει τον τσαμπουκά του Γκλέτσου, παρατυχών αυτοδιοικητικός στην σύσκεψη για
τους ΧΑΔΑ! Τυχερός να αισθάνεται που ο Ρομπέν των
διοδίων δεν του κάνει μήνυση!
Εφ."Ημέρα"

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΟΛΟΙ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΓΑΝΕ...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθε φορα μπροστα στους κυβερνητικους οπου πρεπει να διεκδικει καθεται σουζα στους αλλους κανει το παγωνι , παλιο το κολπο αλλα το μαθαμε
ΑπάντησηΔιαγραφή