Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Reuters: Χρυσαυγίτες χάραξαν Χ στην πλάτη μετανάστη αφού τον χτύπησαν


Νέο δημοσίευμα στα διεθνή ΜΜΕ για αδιανόητη ρατσιστική επίθεση εναντίον μετανάστη. Ο Hassan Mekki,32 χρ πρόσφυγας από Σομαλία, περπάταγε με τους φίλους του τον Αύγουστο στην Αθήνα όταν τους πλησίασαν κάποιοι μαυροφορεμένοι με μηχανές που κρατούσαν ελληνικές σημαίες και τον χτύπησαν αφήνοντας τον αναίσθητο.
Όταν συνήλθε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, πλημμυρισμένος στο αίμα, συνειδητοποίησε ότι οι επιτιθέμενοι που έμοιαζαν με χρυσαυγίτες είχαν χαράξει ένα Χ στην πλάτη του.
«Δεν έχω χαρτιά και δεν μπορώ να ζητήσω βοήθεια» λέει στο Reuters. «Δεν μπορώ να

κοιμηθώ. Φοβάμαι πως με παρακολουθούν. Η ζωή μου είναι σε κίνδυνο» λέει.

Το δημοσίευμα αναφέρεται στη συνέχεια στην απότομη άνοδο της Χρυσής Αυγής και στην είσοδό της στη Βουλή.

Ο ειδικός εισηγητής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών άσκησε κριτική στην Ελλάδα ότι κάνει ελάχιστα για να περιορίσει την αύξηση των ρατσιστικών επιθέσεων.

Το δημοσίευμα αναφέρεται και στην τραγική ιστορία του αιγύπτιου μετανάστη που αλυσοδέθηκε από τον έλληνα εργοδότη του.

Να υποθέσουμε πως ο κ.Δένδιας θα μηνύσει το Reuters τώρα;

 http://www.mavrioxia.gr/

6 σχόλια:

  1. "Ωραίο" το Reuters, "φοβερό" πρακτορείο, "φοβερός" και ο ΟΗΕ που "αγαπάει" και "προστατεύει" τους ανθρώπους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΚΛΑΝΙΑΡΙΔΕΣ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ
    ΑΡΡΩΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολα τα ορφανα φασιστακια της ΝΔ βρηκαν καταφυγιο στους ψυχανομαλους της χρυσης αυγης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΙΕΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΟΗΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε των 11:46 π.μ. Και του πασόκ και πρώην κνίτες ακόμη, προπάντων πασοκτζήδες, εγώ ξέρω τέσσερις στην Πελασγία και έναν που κάποτε πούλαγε ΚΝΕ οδηγητή και σήμερα μιλάει για έθνος, πατρίδα και για το πότε θα ξανά πάρουμε την "πόλη"... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικα το χωριο σας εχει πολλους φασιστες
    και εις κατωτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά