Όταν συνήλθε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, πλημμυρισμένος στο αίμα, συνειδητοποίησε ότι οι επιτιθέμενοι που έμοιαζαν με χρυσαυγίτες είχαν χαράξει ένα Χ στην πλάτη του.
«Δεν έχω χαρτιά και δεν μπορώ να ζητήσω βοήθεια» λέει στο Reuters. «Δεν μπορώ να
κοιμηθώ. Φοβάμαι πως με παρακολουθούν. Η ζωή μου είναι σε κίνδυνο» λέει.
Το δημοσίευμα αναφέρεται στη συνέχεια στην απότομη άνοδο της Χρυσής Αυγής και στην είσοδό της στη Βουλή.
Ο ειδικός εισηγητής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών άσκησε κριτική στην Ελλάδα ότι κάνει ελάχιστα για να περιορίσει την αύξηση των ρατσιστικών επιθέσεων.
Το δημοσίευμα αναφέρεται και στην τραγική ιστορία του αιγύπτιου μετανάστη που αλυσοδέθηκε από τον έλληνα εργοδότη του.
Να υποθέσουμε πως ο κ.Δένδιας θα μηνύσει το Reuters τώρα;
http://www.mavrioxia.gr/
"Ωραίο" το Reuters, "φοβερό" πρακτορείο, "φοβερός" και ο ΟΗΕ που "αγαπάει" και "προστατεύει" τους ανθρώπους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΚΛΑΝΙΑΡΙΔΕΣ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΡΩΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ
ολα τα ορφανα φασιστακια της ΝΔ βρηκαν καταφυγιο στους ψυχανομαλους της χρυσης αυγης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΙΕΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΟΗΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε των 11:46 π.μ. Και του πασόκ και πρώην κνίτες ακόμη, προπάντων πασοκτζήδες, εγώ ξέρω τέσσερις στην Πελασγία και έναν που κάποτε πούλαγε ΚΝΕ οδηγητή και σήμερα μιλάει για έθνος, πατρίδα και για το πότε θα ξανά πάρουμε την "πόλη"... !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα το χωριο σας εχει πολλους φασιστες
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εις κατωτερα