Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Και η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες..

Βαρουφάκης σήμερα στον ΑΝΤ1 :«Χαίρομαι που ήρθε ο Φρανσουά Ολάντ στην Ελλάδα, είναι πολύ καλή περίπτωση, αν συγκριθεί με το τραγικό πολιτικό προσωπικό της Ευρώπης. Αλλά, ούτε ψύλλος στον κόρφο του, αντιμετωπίζει μια πολύ μεγάλη κρίση στη Γαλλία. Μακάρι να βοηθήσει την Ελλάδα, τη Γαλλία πάντως δεν μπορεί να τη βοηθήσει».
«Ούτε με ευχολόγια ούτε με καλές προθέσεις θα

αντιμετωπίσουμε τα πράγματα. Αν δεν υπάρξει σύγκρουση στην Ευρωπαϊκή Ενωση δεν θα αλλάξουν τα πράγματα. Πρέπει να αρνηθούμε να πάρουμε την επόμενη δόση. Δεν είναι συνετό να πάρουμε νέο δάνειο το οποίο δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε»
Σχόλιο: Ο οικονομολόγος των Παπαδάκη -Αυτιά , του οποίου καμία πρόβλεψη δεν έχει επαληθευθεί συνεχίζει να μπαρουφολογεί..εκτός από τις συμβουλές που δίνει στον Ολάντ, τώρα προτρέπει να μην πάρουμε την επόμενη δόση , προφανώς θα τη δώσει από την... τσέπη του.

5 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
    ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ
    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ! ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ! ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΤΡΑΒΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΦΟΥΝ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΟΡΘΙΑ Η ΧΩΡΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έ καλά ανώνυμε 12.25, ο τίτλος της ανάρτησης σου ταιριάζει γάντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
    ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, ειστε εξαιρετικα αδικοι με τον κυριο Μπαρουφακη. Ο ανθρωπος εχει βρει τον τροπο να πεφτει μεσα στις προβλεψεις του: προβλεπει ολα τα ενδεχομενα, αναλογα με την περιπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά