«Ούτε με ευχολόγια ούτε με καλές προθέσεις θα
αντιμετωπίσουμε τα πράγματα. Αν δεν υπάρξει σύγκρουση στην Ευρωπαϊκή Ενωση δεν θα αλλάξουν τα πράγματα. Πρέπει να αρνηθούμε να πάρουμε την επόμενη δόση. Δεν είναι συνετό να πάρουμε νέο δάνειο το οποίο δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε»
Σχόλιο: Ο οικονομολόγος των Παπαδάκη -Αυτιά , του οποίου καμία πρόβλεψη δεν έχει επαληθευθεί συνεχίζει να μπαρουφολογεί..εκτός από τις συμβουλές που δίνει στον Ολάντ, τώρα προτρέπει να μην πάρουμε την επόμενη δόση , προφανώς θα τη δώσει από την... τσέπη του.

ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ
ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ! ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ! ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΤΡΑΒΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΦΟΥΝ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΟΡΘΙΑ Η ΧΩΡΑ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈ καλά ανώνυμε 12.25, ο τίτλος της ανάρτησης σου ταιριάζει γάντι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
Α, ειστε εξαιρετικα αδικοι με τον κυριο Μπαρουφακη. Ο ανθρωπος εχει βρει τον τροπο να πεφτει μεσα στις προβλεψεις του: προβλεπει ολα τα ενδεχομενα, αναλογα με την περιπτωση.
ΑπάντησηΔιαγραφή