Ακολουθούν 10 ειδήσεις για γέλια και για κλάματα που κυκλοφόρησαν από 23 Μαΐου έως 7 Ιουνίου 2013. Θα επανέρχομαι όποτε η ειδησεογραφία με προκαλεί.
Κατά
αντίστροφη σειρά γελοιότητας έχουμε και λέμε:
Είδηση Νο 10 – πρωτοπορία
Πως γιατρεύονται οι τοξικομανείς στο
Αφγανιστάν
Αλυσοδεμένους μέσα σε ένα κελί για
40 ημέρες κρατούν τους χρήστες ναρκωτικών στο Αφγανιστάν, προκειμένου να κριθεί
επιτυχής η αποτοξίνωσή τους.
Στην πόλη Τζαλαλαμπάντ, οι τοξικομανείς
εισέρχονται σε ένα ιερό μέρος (το Μία Αλί Μπάμπα), στο οποίο δένονται με
αλυσίδες που στηρίζονται στον τοίχο και ακολουθούν δίαιτα για 40 ημέρες. Όπως
πιστεύεται, το ιερό μέρος μπορεί να θεραπεύσει τους ψυχικά ασθενείς, τους
τοξικομανείς και όσους έχουν καταληφθεί από πνεύματα.
Ωστόσο τέτοιου είδους ενέργειες
αποδοκιμάζονται από τους επαγγελματίες γιατρούς που λένε ότι
πρόκειται για αναποτελεσματικές μεθόδους και ότι εκείνοι που τις εφαρμόζουν, εκμεταλλεύονται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και τις δεισιδαιμονίες των ανθρώπων, προκειμένου να καρπωθούν χρηματικά οφέλη.
πρόκειται για αναποτελεσματικές μεθόδους και ότι εκείνοι που τις εφαρμόζουν, εκμεταλλεύονται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και τις δεισιδαιμονίες των ανθρώπων, προκειμένου να καρπωθούν χρηματικά οφέλη.
Αν
δεν αποτοξινωθείς θα έχεις προλάβει να πεθάνεις.
Οπότε
και πάλι σταματάς τα ναρκωτικά.
Σατανικό!!!
Είδηση Νο 9 – επιτάφιος φόρος
Δημοτική αρχή στη Μελβούρνη ζήτησε
4.000 δολάρια για την περιφορά του Επιταφίου!
Εξαγριωμένοι είναι οι ενορίτες της
ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας του Αγίου Αντωνίου, στο Σανσάϊν της Μελβούρνης με
την απόφαση του Δήμου Μπρίνμπακ να απαιτήσει 4.000 δολάρια από την εκκλησία για
να επιτρέψει την περιφορά του Επιταφίου τη Μεγάλη Παρασκευή.
Επειδή η εκκλησία δεν είχε την
οικονομική δυνατότητα να καταβάλει αυτό το ποσό έδωσε μόνο τα 900 δολάρια που
συγκέντρωσε και ο δήμος της έδωσε άδεια να βγάλει τον επιτάφιο μόνο στο δρόμο
που είναι η εκκλησία.
Ο Δήμος Μπρίνμπακ ζήτησε χρήματα για
να εκδώσει άδεια για την περιφορά του επιταφίου και από την εκκλησία του Αγίου
Ανδρέα στο Σανσάιν. Σύμφωνα με τον ιερέα της εκκλησίας του Αγίου Ανδρέα, η
συγκεκριμένη εκκλησία δεν πλήρωσε τα χρήματα και έτσι η περιφορά του επιταφίου
περιορίστηκε στον περίβολό της.
Γύρω
γύρω όλοι στη μέση ο Επιτάφιος και απ’ έξω ο δήμαρχος να παίζει.
Δεν
σας λέω με τι.
Είδηση Νο 8 – για μετρηθείτε
Συνάντηση Δένδια με ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ για
τις μικρές συγκεντρώσεις
Συνάντηση με τα προεδρεία της ΓΣΕΕ
και της ΑΔΕΔΥ είχε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκος
Δένδιας, ο οποίος ζήτησε να σταματήσουν οι μικρές (με βάση τον αριθμό
συμμετεχόντων) συγκεντρώσεις να κλείνουν το κέντρο της Αθήνας και να αποφευχθούν
εντάσεις κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Οι μικρές συνεχείς συγκεντρώσεις
στην πρωτεύουσα πλήττουν την εικόνα της χώρας μας προς τα έξω και καθώς έχει
ξεκινήσει η τουριστική περίοδος ο κ. Δένδιας ζήτησε να αποφεύγονται.
Οι
συγκεντρώσεις θα γίνονται κατόπιν άδειας του υπουργού ΠροΠό.
Σύμφωνα
με το νέο σχέδιο Δένδια οι συγκεντρώσεις:
≥
των 23.674 ατόμων θα γίνονται κανονικά στο Σύνταγμα
από
23.673 – 14.236 άτομα στο Μπουρνάζι
από
14.235 – 3.748 άτομα στη Θήβα
από
3.747 – 214 άτομα στον Κάτω Πλατανιά
από
213 – 200 άτομα στο καφενείο του Νώντα (χωράει)
≤
των 199 ατόμων ο καθένας σπίτι του
Είδηση Νο 7 – και καλή τους
όρεξη
Δήμος στέλνει με κούριερ τις
ακαθαρσίες των σκύλων στους ιδιοκτήτες τους!
Με την ονομασία Cacas Express (Κακά
Εξπρές), ειδική δημοτική υπηρεσία της μικρής πόλης Brunete, λίγα χιλιόμετρα
δυτικά της Μαδρίτης, αναλαμβάνει να διατηρήσει τους δρόμους της πόλης καθαρούς
με έναν ομολογουμένως πρωτότυπο τρόπο, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα ισχυρό μήνυμα
στους ασυνείδητους ιδιοκτήτες σκύλων.
Έχοντας βαρεθεί να μαζεύει τις
ακαθαρσίες των δεσποζόμενων τετράποδων συντρόφων από δρόμους και πεζοδρόμια, η
δημοτική αρχή αποφάσισε να τα αποστέλλει με κούριερ στους
ιδιοκτήτες τους.
Πώς το κάνουν; Ειδικοί δημοτικοί
υπάλληλοι πλησιάζουν τον ιδιοκτήτη του σκύλου μετά την πράξη της αφόδευσης,
πιάνουν μαζί του κουβέντα, κάνουν πως θέλουν να μάθουν από περιέργεια τη ράτσα
του σκύλου και το όνομα του ιδιοκτήτη, εν συνεχεία επιστρέφουν στη βάση τους,
αποθηκεύουν τα στοιχεία στους υπολογιστές και κατόπιν στέλνουν με κούριερ τις
ακαθαρσίες, τις οποίες έχουν προηγουμένως συλλέξει, στους ιδιοκτήτες των
σκύλων, συνοδεύοντάς τις με προειδοποιητικό σημείωμα που τους γνωστοποιεί ότι
την επόμενη φορά θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο.
Να
μπορούσαμε να μαζεύαμε και τα κάτουρα του νταλικιέρη από την εθνική!
Είδηση Νο 6 – έφυγα για
Ρουμανία…!
Διακοπές στην Ελλάδα με 1 ευρώ
Σύμφωνα με δηλώσεις του Marius
Carlan, διευθυντή του τουριστικού πρακτορείου Europa Travel στην ιστοσελίδα του
ρουμανικού καναλιού RTV, Έλληνες ξενοδόχοι από διάφορα μέρη της Ελλάδας
προσφέρουν απίστευτα χαμηλές τιμές για να προσελκύσουν τουρίστες από τη
Ρουμανία που σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν στη σοκαριστική τιμή του ενός ευρώ
ανά διανυκτέρευση και μάλιστα με πρωινό!
Αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα
από περιοχές όπως η Θάσος, η Κέρκυρα κ.α ενώ σημειώνει ότι χαμηλές τιμές μπορεί
να βρει κανείς στην Σκιάθο, στη Χαλκιδική και στην Κεφαλονιά!
Να
πως θα λειτουργήσει η βαριά μας βιομηχανία για να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από
την κρίση.
Αναμένεται
μάλιστα να αναπτυχθεί παράλληλα και η βιοτεχνία του κυρ Παντελή από τα Σεπόλια
που φτιάχνει κουμπαράδες γουρουνάκι.
Η
Ridiculous Story
μόλις άρχισε…
Είδηση Νο 5 – έρχεται η ελπίδα
του ολυμπισμού!
Η πάλη εκτός Ολυμπιακών Αγώνων;
Με αντίπαλους το μπέιζμπολ, το
σόφτμπολ και το σκουός, θα κοντραριστεί οριστικά η πάλη για να παραμείνει στο
πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων από το 2020.
Η εκτελεστική επιτροπή της Διεθνούς
Ολυμπιακής Επιτροπής, στη συνεδρίαση που είχε στην Αγία Πετρούπολη, ενόψει της
συνόδου του Μπουένος Άιρες τον Σεπτέμβριο όπου και θα ληφθούν σημαντικές
αποφάσεις έδειξε απόλυτα ικανοποιημένη από την πρόοδο που παρουσίασε η πάλη το
τελευταίο τρίμηνο. Από τότε δηλαδή που έγινε γνωστή η πρόθεση της ΔΟΕ να βρεθεί
το συγκεκριμένο άθλημα στον “αέρα” και να απειλείται με αποβολή από τους
Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020.
Η εκτελεστική επιτροπή της ΔΟΕ, στη
συνεδρίαση στην Αγία Πετρούπολη πρόκρινε για την τελική σύγκρουση την πάλη μαζί
με το μπέιζμπολ και το σόφτμπολ (που θέλουν να επιστρέψουν στο Ολυμπιακό
πρόγραμμα μετά την τελευταία τους εμφάνιση το 2008 στο Πεκίνο) αλλά και το
σκουός που φιλοδοξεί να μπει για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς.
Στις
29 σύγχρονες Ολυμπιάδες η πάλη ήταν ολυμπιακό άθλημα στις 28 (δεν έγινε το
1900), γεγονός που την κατατάσσει στην 6η θέση από άποψης συμμετοχών.
Το
μπέιζμπολ έχει συμμετάσχει σε 5, το σόφτμπολ σε 4 και το σκουός (!!!) σε καμία.
Αυτή
η μαλακία που λέγεται ‘σκουός’ όπου ένας χαζοβιόλης πετάει το μπαλάκι στο τοίχο
και ο δίπλα χαζοβιόλης το ξαναπετάει, διεκδικεί μια θέση στην Ολυμπιάδα, ενώ
ενδέχεται εξοβελιστεί το αρχαιότερο άθλημα.
Ευτυχώς
που παραμένουν το τραμπολίνο, το πινγκ πονγκ και το μπάντμιντον.
Τι
θα γίνουμε χωρίς το μπαλάκι με τη φουντίτσα;;;;;
Είδηση Νο 4 – άνοιξαν οι δουλειές
Ο Π. Ζερίτης, της χρεωκοπημένης
Diana, ήταν στην επιχειρηματική αποστολή του Πρωθυπουργού στην Κίνα!
Σύμφωνα με την έρευνα του
XanthiPress,gr, ο επιχειρηματίας της χρεοκοπημένης Diana Π. Ζερίτης ήταν
ανάμεσα στους επιχειρηματίες που
συνόδευσαν τον Πρωθυπουργό Α. Σαμαρά στο πρόσφατο ταξίδι του στην Κίνα.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι
συμπεριλήφθη στην αποστολή περίπου 70 επιχειρηματιών που είχε σαν στόχο την προσέλκυση επενδύσεων και τη σύναψη
συνεργασιών με την κινεζική πλευρά.
Το όνομά του Π. Ζερίτη αναφέρεται
στις σχετικές αναφορές του αθηναϊκού τύπου, ως ιδιοκτήτη της Zeritis Group.
Σύμφωνα όμως με την ίδια την ιστοσελίδα του ομίλου, οι μοναδικές εταιρίες που
διαθέτει δεν έχουν την έδρα τους στη χώρα ενώ
η μοναδική που είχε έδρα στην Ελλάδα και μάλιστα στην Ξάνθη, η
Χαρτοποιία Θράκης Diana, ως γνωστόν έχει χρεοκοπήσει, αφήνοντας στο δρόμο 120
εργαζομένους.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ο ίδιος ο
ιδιοκτήτης της κατηγορούσε προ ενός
έτους για τη χρεωκοπία το ελληνικό κράτος και τους μνημονιακούς νόμους (!) ενώ
άφησε απλήρωτους επί μήνες τους εργαζόμενους, προσπαθώντας να μεταβιβάσει με
πλάγιο τρόπο τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας στους γιους του, πριν
εκκαθαριστεί!
Πέρα από το σουρεαλιστικό χαρακτήρα
της συμμετοχής του Πάνου Ζερίτη σε αυτή την αποστολή, το μείζον ζήτημα είναι η
έμμεση ηθική επιβράβευση ενός επιχειρηματία που έχει συμπεριφερθεί με τρόπο
ιδιαίτερα σκληρό στους εργαζόμενους, έχει προκαλέσει βάναυσα την τοπική
κοινωνία με τους χειρισμούς του στην υπόθεση της Diana και, στην περιοχή της
Θράκης, έχει εδραιωθεί ως ένα κακό παράδειγμα επιχειρηματικής πρακτικής και
συμπεριφοράς.
Στην
Ελλάδα του ‘ότι δηλώσεις είσαι’, άλλο ένα λαμόγιο/μπαταξής/φοροφυγάς αποτελεί
συνομιλητής και συνδαιτυμόνας των κυβερνώντων.
Αντί
να τον πλακώσουν στις γρήγορες που έφαγε τα λεφτά του κοσμάκη, τον περιφέρουν
σα μαϊμού για να παριστάνει τον παράγοντα.
Άστο
Αντώνη, καταλάβαμε πως εννοείς τις επενδύσεις.
Μένει
να σε καταλάβουν και οι Κινέζοι!
Είδηση Νο 3 – …δεν πάει στα
βουνά!
Θέλει να γίνει η πιο χοντρή γυναίκα
στον κόσμο.
Ένα τρελό ρεκόρ θέλει να κάνει η
Susanne Eman. Η 33χρονη γυναίκα τρώει κάθε μέρα 30.000 θερμίδες, καθώς σκοπός
της είναι να γίνει η πιο χοντρή γυναίκα στον κόσμο.
Ο γιατρός της λέει πως μια τέτοια
διατροφή είναι πολύ επικίνδυνη για τη ζωή της, ωστόσο εκείνη θέλει φτάσει το
στόχο της!
Ζυγίζει ήδη 343 κιλά και όπως
δηλώνει η ίδια: «Η κρυφή μου επιθυμία είναι μέχρι τα 41 μου χρόνια να φτάσω τον
ένα τόνο.»
Πάντως
τον τίτλο της μεγαλύτερης μαλάκως τον έχεις στο τσεπάκι!
Είδηση Νο 2 – ζουν ανάμεσά μας;
Πρότεινε τη σεξουαλική κακοποίηση των
γυναικών για να μην εργάζονται !
Συγγραφέας
βιβλίων θρησκευτικού περιεχομένου ο Αμπντουλάχ Μοχάμεντ Νταούντ ενθάρρυνε τους
97.000 followers που έχει στο twitter να επιτεθούν σεξουαλικά στις
γυναίκες της Σαουδικής Αραβίας που εργάζονται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ.
Χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά στο
twitter ο Νταούντ έχει στόχο να αποθαρρύνει τις γυναίκες της χώρας του να
εργάζονται και να παραμείνουν στο σπίτι φροντίζοντας για την παρθενιά τους.
Ο Σαουδάραβας από την ώρα που έγινε
αντιληπτός ανέβασε και άλλα tweet. Σε ένα από αυτά αναφέρει ότι το να
εργάζονται οι γυναίκες είναι αντίστοιχο με τη διακίνηση ανθρώπων αφού οι
γυναίκες χρησιμοποιούνται για να προσελκύσουν καταναλωτές.
Ας σημειωθεί ότι στη Σαουδική Αραβία
οι γυναίκες δεν έχουν δικαίωμα να οδηγούν ενώ μόνο σε περιορισμένα μέρη έχουν
δικαίωμα να κάνουν ποδήλατο ή να ανεβαίνουν σε μηχανή. Απαγορεύεται να
κυκλοφορούν χωρίς τη συνοδεία ενός άντρα και είναι πάντα καλυμμένες με μπούρκα.
Ο ίδιος σχολίασε ότι ακόμη και τα
θηλυκά μωρά πρέπει να φοράνε μπούρκα ώστε να μη προκαλούν σεξουαλικές επιθέσεις
εναντίον τους.
Η
είδηση θα μπορούσε να έχει ως εξής:
Συγγραφέας
βιβλίων θρησκευτικού περιεχομένου ο Αμπντουλάχ Μοχάμεντ Νταούντ ενθάρρυνε τους
97.000 followers που έχει στο twitter να αυνανίζονται εγγράφως όπως ο ίδιος.
Χρησιμοποιώντας
λέξεις κλειδιά στο twitter ο Νταούντ έχει στόχο να αποθαρρύνει όποιον παραμένει
στο σπίτι του και αυτοϊκανοποιείται, φροντίζοντας το αποτέτοιο του με το οποίο
είναι ερωτευμένος.
Ο
Σαουδάραβας από την ώρα που έγινε αντιληπτός ανέβασε και άλλα tweet. Σε ένα από
αυτά αναφέρει ότι το να απασχολείσαι αποκλειστικά με το μόριό σου, σου δίνει
μόρια για σχολές της ανώτερης εκπαίδευσης.
Ο
ίδιος σχολίασε ότι ακόμη και τα κοκόρια πρέπει να είναι προσεχτικά κατά την ώρα
της συνουσίας μη σπάσουν κανα αυγό.
Είδηση Νο 1 – ανοιχτές
κοινωνίες σε όλα (και από παντού)
Κανιβαλισμός Ολλανδών παρουσιαστών
μπροστά στις κάμερες
Μπροστά στα έκπληκτα μάτια του
κοινού, οι παρουσιαστές εκπομπής στο κανάλι BNN της Ολλανδίας τηγάνισαν και
έφαγαν κομμάτι του σώματος ο ένας του άλλου.
Οι παρουσιαστές Valerio Zeno και
Dennis Storm αποφάσισαν - στα πλαίσια της εκπομπής τους - να ανταποκριθούν σε
μια από τις προκλήσεις του κοινού τους(!!!!!).
Είχε προηγηθεί μικρή χειρουργική επέμβαση, κατά τη διάρκεια της οποίας ο
ένας έκοψε ένα κομμάτι από την πίσω πλευρά του και ο άλλος από την κοιλιά του.
Όπως δήλωσαν στη συνέχεια οι ίδιοι
"ήταν λίγο περίεργο να κοιτάς στα μάτια τον άλλον και να τρως το σώμα του
αλλά ήταν πολύ μικρό το κομμάτι και τηγανισμένο, αποτελώντας μια μοναδική
εμπειρία".
Video
(αηδία)
Παραφράζοντας
το γνωστό σύνθημα:
Σταματήστε
την Ευρώπη (σας) να κατέβω!
http://akivernitos.blogspot.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.