Πρώτα ήταν λάθος ο πολλαπλασιαστής. Μετά
ήταν λάθος η δοσολογία. Τώρα φαίνεται ότι είναι λάθος όλη η συνταγή.
Φαίνεται; Οχι ακριβώς.
Το είδαν, πριν απ' όλους, αυτοί που έμειναν άνεργοι, που έβαλαν
λουκέτο στα μαγαζιά τους, που είδαν μεροκάματα, μισθούς και συντάξεις να
σφαγιάζονται, που δεν μπορούν ούτε να σπουδάσουν, που χρωστάνε
λογαριασμούς και δάνεια επειδή τους χρωστάνε δεδουλευμένα και
αποζημιώσεις, που μετρούν και ξαναμετρούν τη δαπάνη ακόμη και για μικρές
μετακινήσεις. Τώρα το βλέπουν ακόμη και οι... επιτηρητές. Και
αντιδικούν μεταξύ τους (ΔΝΤ και Ε.Ε.) για το ποιος έχει τις μεγαλύτερες
ευθύνες που η «ανάκαμψη» πάει κατά διαόλου.
Αλλά και πάλι...
δεν φαίνεται καλά. Καπνοί, ομίχλες, φίλτρα και άφιλτρα παραμορφώνουν την εικόνα. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικοί σταθμοί, ιστοσελίδες στο Ιντερνετ και εφημερίδες στα περίπτερα προσπαθούν να πείσουν ότι δεν είναι «αυτό που φαίνεται», δεν είναι «αυτό που νομίζεις». Είναι αυτό που «πρέπει», επειδή αυτό συμφέρει τα αφεντικά τους και την ακολουθία των προθύμων.
Το «τρέντι» σίριαλ των ημερών δεν είναι η Φατμαγκιούλ ούτε ο Σουλεϊμάν (που πλέον κατεβαίνουν στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης, αντάμα με τους εξεγερμένους συμπατριώτες τους), αλλά το «Success story» του σπουδαίου σκηνοθέτη, σεναριογράφου και τεχνίτη της υποκριτικής Αντώνη Σαμαρά. Μεγάλο σουξέ (όνομα και πράγμα). Εγκυρες εταιρείες δημοσκοπήσεων (αυτές που -ως γνωστόν- βγάζουν τα αποτελέσματα των εκλογών πριν ανοίξουν οι κάλπες και πέφτουν μέσα με θαυμαστή ακρίβεια) σε συνεργασία με τα ΜΜΕ (των «πρέπει») τού δίνουν σταθερή πρωτιά στην «τηλεθέαση».
Καμία έκπληξη. Διότι εκτός από αυτούς που εμποδίζονται να δουν, υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν να δουν. «Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι», προσκυνημένοι, βολεψάκηδες κι αεριτζήδες, ημέτεροι, υμέτεροι κι ουδέτεροι, «ανύποπτοι, καχύποπτοι και ύποπτοι». Γι' αυτούς δεν υπάρχει λάθος. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει λάθος. Θα ήταν λάθος η ίδια τους η ύπαρξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.