Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Αρχίζει το ματς...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Λυπάμαι που αναγκάζομαι να βρίσκομαι στην ιδια αίθουσα με βουλευτή που με αποκάλεσε βρώμα του κοινοβουλίου και κοπρίτη. Λυπάμαι που θα πρέπει αναγκαστικά να τον αποκαλώ συνάδελφο.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Σε ποιον αναφέρθηκε η κα Κανέλλη με τους υπαινιγμούς της πριν;
ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Σε σένα και θα επρεπε να αναγνωρίσεις τον εαυτό σου. Ανοίγεις το στόμα σου και μας βρωμιζεις όλους.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Σε μια εκδήλωση χαιρέτισα την κ.Κανέλλη και εκείνη αρνήθηκε να με χαιρετίσει. Γι' αυτό μίλησα εναντίον της. Ποιος έχασε την ευγένεια για να τη βρεις εσύ;
ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Δεν θα χαλαλίσω την καλημέρα μου σε σένα ναζιστόφατσα. Αντε ρε ναζί απο δω πέρα. Παλιοναζιστόφατσα.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Τη φράση βρώμα μονο άνθρωποι του δικου σου επιπέδου χρησιμοποιούν. Η λογική της κατίνας δεν
εχει καμια θέση στην επιτροπή. Έχετε αντίρρηση οτι κοπρίζετε 38 χρόνια κατα του ελληνικου λαού ;
ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Αντε ρε παλιοναζιστόφατσα από δω μέσα.
Στο σημείο αυτό προσπάθησε να παρέμβει πυροσβεστικά ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Αναστάσιος Νεράτζης, αλλά κατέληξε να τσακωθεί με την Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
: Αδιανοητα και απαράδεκτα όσα ακούστηκαν εδώ. Λυπάμαι παρα πολύ. Να μην διαγραφεί τίποτα απο τα πρακτικά.

ΤΑΣΟΣ ΝΕΡΑΤΖΗΣ
: Στην επιτροπή προεδρεύω εγω.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ:
Δεν φέρνετε και τις ερπύστριες; Μήπως να χτυπάμε και προσοχές από δω και πέρα;

ΤΑΣΟΣ ΝΕΡΑΤΖΗΣ
: Την παράσταση σας θα την κανετε στις 2 στην Προανακριτική όχι στη δική μας επιτροπή.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
: Ο θίασος των κλόουν αφορά τη δική σας παράταξη όχι τον ΣΥΡΙΖΑ.

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ! ΤΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ! ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΕΤΟΥΝ ΕΝΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ...ΤΑ ΜΜΕ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ! ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΛΥΣΕ ΤΟ ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΣΕΙ ! ΡΕ ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ! ΕΙΣΤΕ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ! ΤΟΥΣ ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΡΑΤΕ ...ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ! ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ! ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΕΙΣΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά