Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014
13 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Πάει η κοροϊδία σύννεφο.Το 2067 θα πάρω και εγώ μια σκαφαρα 752 μέτρα για να πηγαινω για καθετη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΑΠΟ ΑΧΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΠΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΠΑΡΤΙΑ ΜΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΝΩ ΣΠΑΡΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΝΟΝΤΑΣ 3 ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΧΙΟΝΙ.ΜΠΡΑΒΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ 3 ΤΑΝΚΕΡ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΑΤΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ
Μπαινει καποιος σε ενα εστιατόριο και τι παραγγέλνει ο αθεοφοβος. Μια μεριδα ΑΠΟΣΤΟΛΗ με ολίγη απο ΝΙΚΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ(ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ-ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ),ολιγη απο ΝΙΚΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟ(ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ),και ολιγη απο ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΓΛΗ (ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑ). Τρια σε ενα δηλαδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑι καλα.....δεν ξέρετε τίποτα εσείς..εμενα μου ειπαι οτι το Λογγιτση θα το κάνει νησί με λευκή άμμο και θα σερβίρονται εξωτική χυμοί από την γαζελα και μάλιστα όχι με κολαν αλλά με στριγκακι.....ουαουουου
ΑπάντησηΔιαγραφήφατε κοσμε κοροιδια, ψεματα με το τσουβαλι και παραμυθια με τη σεσουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξυλο μετα τις εκλογες...
πολύ το κράξιμο αλλά του αξίζει φίλοι μου.πολυ ψέμα ο άτιμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΠΕΛΑΣΓΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ
ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ
ΤΡΙΑ ΜΗΝΑΚΙΑ ΜΕΙΝΑΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΑΗ
ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΠΑΕΙ.
ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΟ
ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΘΑ ΤΟΝ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ.
4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
ΔΕΝ ΤΟΥΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΦΙΛΟΣ
ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ
ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ
ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ
ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΟΝΤΟΣ
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΕΙ.
ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΕ ΑΠ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ
ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΚΟΚΟΡΙΚΟ
ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ
ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ.
ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ
ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ
ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙ ΚΟΛΑ.
Μπράβο κ. Δήμαρχε.Να βγαίνεις πιό συχνά να λες τις παπαρολογίες σου στην τηλεόραση.Καθε φορά που μιλάς ανεβαίνει το ποσοστό του Πανουργιά 10 μονάδες.Έτσι που το πας τον έβγαλες από το Πασχα.Προχώρα μεγάλε είμαστε μ...........................ε τον ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποσοστο του Πανουρια θα ειναι σιγουρα κοντα στο 10%!!! Παραπανω δυσκολα!? για να απαντησω στο τελευταιο σχολιο. Το θεμα ομως ειναι οτι ειναι λυπηρο για μια περιοχη απο Στυλιδα εως Πελασγια οι πολιτες ν εχουν να επιλεξουν αναμεσα σε αυτους τους 2! Ειναι καταντια να μην υπαρχει ενας σοβαρος υποψηφιος για ολοκληρη ανατολικη φθιωτιδα και οι πολιτες να εχουν το διλλημμα το κακο ή το χειροτερο!
ΑπάντησηΔιαγραφήGiannis
Για ρε Γιάννη.Ο γνωστός κομπλεξικοοοοοος
ΑπάντησηΔιαγραφή3.25 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ Ο PANOS ΠΡΩΝ ΠΑΣΟΚ ΠΡΩΗΝ Ν.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφή