Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Έργα και ...Ημέρες !

Επεκτείνει το αλιευτικό καταφύγιο στο Αχλάδι ο δήμαρχος Απόστολος, μπας και αλιεύσει ψήφους! Αλλά..πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!   Βάζει τις..ελιές το ΚΠΕ Στυλίδας αύριο,με την ημερίδα!Ας βάλει τα..κινέζικα τάνκερ ο δήμαρχος Απόστολος!
εφ. Ημέρα
 

13 σχόλια:

  1. Πάει η κοροϊδία σύννεφο.Το 2067 θα πάρω και εγώ μια σκαφαρα 752 μέτρα για να πηγαινω για καθετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΑΠΟ ΑΧΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΠΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΠΑΡΤΙΑ ΜΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΝΩ ΣΠΑΡΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΝΟΝΤΑΣ 3 ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΧΙΟΝΙ.ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ 3 ΤΑΝΚΕΡ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
    ΦΑΤΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαινει καποιος σε ενα εστιατόριο και τι παραγγέλνει ο αθεοφοβος. Μια μεριδα ΑΠΟΣΤΟΛΗ με ολίγη απο ΝΙΚΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ(ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ-ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ),ολιγη απο ΝΙΚΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟ(ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ),και ολιγη απο ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΓΛΗ (ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑ). Τρια σε ενα δηλαδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αι καλα.....δεν ξέρετε τίποτα εσείς..εμενα μου ειπαι οτι το Λογγιτση θα το κάνει νησί με λευκή άμμο και θα σερβίρονται εξωτική χυμοί από την γαζελα και μάλιστα όχι με κολαν αλλά με στριγκακι.....ουαουουου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φατε κοσμε κοροιδια, ψεματα με το τσουβαλι και παραμυθια με τη σεσουλα.
    Το ξυλο μετα τις εκλογες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ το κράξιμο αλλά του αξίζει φίλοι μου.πολυ ψέμα ο άτιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΠΕΛΑΣΓΙΑ
    ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ
    ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΡΙΑ ΜΗΝΑΚΙΑ ΜΕΙΝΑΝΕ
    ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΑΗ
    ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
    ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΠΑΕΙ.

    ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΟ
    ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
    ΘΑ ΤΟΝ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ.

    4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
    ΔΕΝ ΤΟΥΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΦΙΛΟΣ
    ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ
    ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ
    ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ
    ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΟΝΤΟΣ
    ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΕΙ.

    ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΕ ΑΠ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ
    ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΚΟΚΟΡΙΚΟ
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ
    ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ.

    ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
    ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ
    ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ
    ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙ ΚΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο κ. Δήμαρχε.Να βγαίνεις πιό συχνά να λες τις παπαρολογίες σου στην τηλεόραση.Καθε φορά που μιλάς ανεβαίνει το ποσοστό του Πανουργιά 10 μονάδες.Έτσι που το πας τον έβγαλες από το Πασχα.Προχώρα μεγάλε είμαστε μ...........................ε τον ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ποσοστο του Πανουρια θα ειναι σιγουρα κοντα στο 10%!!! Παραπανω δυσκολα!? για να απαντησω στο τελευταιο σχολιο. Το θεμα ομως ειναι οτι ειναι λυπηρο για μια περιοχη απο Στυλιδα εως Πελασγια οι πολιτες ν εχουν να επιλεξουν αναμεσα σε αυτους τους 2! Ειναι καταντια να μην υπαρχει ενας σοβαρος υποψηφιος για ολοκληρη ανατολικη φθιωτιδα και οι πολιτες να εχουν το διλλημμα το κακο ή το χειροτερο!

    Giannis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για ρε Γιάννη.Ο γνωστός κομπλεξικοοοοοος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 3.25 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ Ο PANOS ΠΡΩΝ ΠΑΣΟΚ ΠΡΩΗΝ Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά